SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH KLUBU WYMAGANE JEST ZGODNE WSPÓŁDZIAŁANIE I PODPISY PREZESA I JEDNEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. POPULARYZACJA MARKI BMW POPRZEZ ORGANIZOWANIE TURYSTYKI SAMOCHODOWEJ, IMPREZ TOWARZYSKICH, KULTURALNYCH, SPORTU SAMOCHODOWEGO I INNYCH, 2. INTEGROWANIE MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW MARKI BMW, 3. DBANIE O WIZERUNEK MARKI BMW, 4. WYMIANA POGLADÓW I DOŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH TECHNIKI, HISTORII I SAMOCHODÓW MARKI BMW, 5. UPOWSZECHNIANIE BEZPIECZNEGO ZACHOWANIE NA DRODZE I KULTURY JAZDY WPŁYWAJĄCE NA WYELIMINOWANIE NEGATYWNEGO WIZERUNKU MARKI BMW.
Zloty, spotkania oraz wydarzenia dotyczące kultury marki.
Edukacja o technice jazdy i historii motoryzacji.
Działalność charytatywna oraz poprawa wizerunku kierowców BMW.
Aktywne forum dla wymiany doświadczeń i informacji.
samochodów marki BMW, która została zarejestrowana jako stowarzyszenie w Krajowym Rejestrze Sądowym w 2007 roku. Klub, jako drugi w Europie, uzyskał autoryzację od BMW Clubs Europe w 2011 roku, przynależność do międzynarodowej rodziny klubów miłośników BMW nadaje mu szczególny prestiż. Misją klubu jest popularyzacja kultury marki BMW, organizacja zlotów i wydarzeń, a także edukacja kierowców na temat techniki jazdy oraz historii marki. Klub angażuje się w działania charytatywne i stara się poprawić wizerunek kierowców BMW, oferując wspólne wyjazdy oraz spotkania, które odbywają się w przyjaznej i rodzinnej atmosferze. Uczestnicy mogą brać udział w różnorodnych eventach, poznawać innych miłośników marki oraz dzielić się doświadczeniami. Klub posiada aktywne forum, które umożliwia wymianę wiedzy i wsparcie między członkami.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki