"STOWARZYSZENIE CONTENT MARKETING POLSKA" KRS
0000279305
NIP
5213469137
REGON
141278944

Podsumowanie

aktywa
39 tys.
przychód
27 tys.
zysk
-3 tys.
wartość firmy
19 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PUŁAWSKA, 118A
Kod pocztowy
02-670
Rejestracja
2007-04-23
Rozpoczęcie działalności
2008-01-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OSOBAMI UPRAWNIONYMI DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA SĄ: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE 2) DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "stowarzyszenie content marketing polska osiągnęła 26 601 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 600 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 618 zł.
Strata netto wyniosła 3018 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -32 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 601 zł w 2020 roku.
• 128 105 zł w 2019 roku.
• 101 567 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7435 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3018 zł w 2020 roku.
• 13 713 zł w 2019 roku.
• 26 439 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "stowarzyszenie content marketing polska wynosi 19 443 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 66 502 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -20 950 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 443 zł w 2020 roku.
• 144 226 zł w 2019 roku.
• 173 466 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "stowarzyszenie content marketing polska wyniosła 38 969 zł.
a
ktywa obrotowe to 38 969 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 969 zł.
f
undusz własny to 2279 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 690 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 38 969 zł w 2020 roku.
• 44 418 zł w 2019 roku.
• 30 881 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -132%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -68.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "stowarzyszenie content marketing polska wyniosły 36 690 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 38 969 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 690 zł w 2020 roku
• 39 121 zł w 2019 roku
• 39 251 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 55.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2020 roku
• 88% w 2019 roku
• 127% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "stowarzyszenie content marketing polska wykazała przychody na poziomie 26 601 zł.
Organizacja zarobiła -2552 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 466 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3018 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 155 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 466 zł w 2020 roku
• 65 zł w 2019 roku
• 912 zł w 2018 roku

Organizacja "stowarzyszenie content marketing polska wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0008%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki