Adres
ALEJE UJAZDOWSKIE, 18
Rozpoczęcie działalności
2007-05-01
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
§ 9 STATUTU: FUNDACJA ZOSTAŁA POWOŁANA W CELU: 1. PROPAGOWANIA IDEI ROZWOJU GOSPODARCZEGO KRAJU POPRZEZ PROMOCJĘ POLSKIEGO MIĘSA I ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - ROZUMIANYCH JAKO ROZWÓJ POLSKICH PRZEDSIĘBIOSTW. 2. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ PROMOCJĘ PRODUKTÓW PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO - ROZUMIANEJ JAKO UMOŻLIWIANIE SPRZEDAŻY TOWARÓW NA JEDNOLITYM RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ I W KRAJACH TRZECICH. 3. WSPIERANIE WSZELKICH DZIAŁAŃ PODEJMOWANYCH PRZEZ INNE ORGANIZACJE I STOWARZYSZENIA, A TAKŻE SPOŁECZNOŚCI LOKALNE SŁUŻĄCE PROMOCJI POLSKICH PRODUKTÓW. 4. WZMACNIANIE KONKURENCYJNOŚCI "EKSPORTOWEJ" KRAJOWYCH FIRM. 5. WSPIERANIA WSZELKICH DZIAŁAŃ PRZEDSIĘBIORSTW ZMIERZAJĄCYCH DO UTWORZENIA I WYPROMOWANIA MIĘDZYNARODOWEJ MARKI PRODUKTU KOJARZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW JEDNOZNACZNIE I POZYTYWNIE Z POLSKĄ. 6. WSPIERANIA DZIAŁAŃ POPRAWIAJĄCYCH WIZERUNEK POLSKI JAKO KRAJU OFERUJĄCEGO PRODUKTY O NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI HANDLOWEJ. 7. PODEJMOWANIE INICJATYW W ZAKRESIE TWORZENIA KONSORCJÓW DYSTRYBUCYJNYCH PRZEZ MIKRO-, MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA. 8. ROZWIJANIA WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI UE I INNYMI MIĘDZYNARODOWYMI INSTYTUCJAMI POPRZEZ PROGRAMY WIZYT STUDYJNYCH, W TYM ORGANIZACJI WIZYT STUDYJNYCH I STAŻY W INSTYTUCJACH ODPOWIEDZIALNYCH ZA ROZWÓJ I PROMOCJĘ EKSPORTU POSZCZEGÓLNYCH PAŃSTW CZŁONKOWSKICH UNII EUROPEJSKIEJ. 9. PROPAGOWANIA WŚRÓD PRZEDSIĘBIORCÓW WIEDZY NA TEMAT POMOCY PUBLICZNEJ, SZCZEGÓLNIE OFEREOWANEJ ZE ŹRÓDEŁ FUNDUSZY UNIJNYCH (STRUKTURALNYCH), MIĘDZYNARODOWYCH, RZĄDOWYCH, SAMORZĄDOWYCH I INNYCH FUNDUSZY CELOWYCH WSPIERAJĄCYCH PROMOCJĘ EKSPORTU. 10. PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNO - SZKOLENIOWEJ ZWIĄZANEJ Z POLITYKĄ MIĘDZYNARODOWĄ W SZCZEGÓLNOŚCI Z POLITYKĄ UE, POLITYKĄ GOSPODARCZĄ KRAJU, SYTUACJĄ MAKROEKONOMICZNĄ I ROLĄ EKSPORTU W GOSPODARCE NARODOWEJ. 11. BUDOWANIA PROEKSPORTOWEJ KULTURY PRZEDSIĘBIORSTW. 12. WZMACNIANIA KONKURENCYJNOŚCI EKSPORTOWEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ TWORZENIE LOKALNYCH GRUP KOOPERACYJNYCH ORAZ WYJAZDY NA MISJE HANDLOWE.