Adversus Reklama Wielkoformatowa Sp. z o.o. jest firmą dotykającą obszaru reklamyzewnętrznej, ze szczególnym naciskiem na realizację kompleksowych kampanii reklamowych. Z siedzibą w Poznaniu, firma dysponuje 9-letnim doświadczeniem na rynku, co czyni ją jednym z bardziej doświadczonych graczy w branży. Adversus posiada bogaty wachlarz usług, w tym oferowanie nośników reklamowych w ponad 100 prestiżowych lokalizacjach w miastach Polski, a także na środkach komunikacji miejskiej. W ramach swoich działań, firma nie tylko dostarcza standardowe rozwiązania, ale również wychodzi naprzeciw indywidualnym potrzebom klientów poprzez wyszukiwanie i ocenę nowych miejsc ekspozycji reklamy. Dodatkowo, Adversus zajmuje się montażem kasetonów podświetlanych oraz malowidłami ściennymi. Dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi drukarniami, gwarantuje wysoką jakość druku wielkoformatowego, zapewniając jednocześnie atrakcyjne ceny oraz trzyletnią gwarancję na druk. W trosce o swoich klientów, firma oferuje pełną obsługę kampanii reklamowych - od planowania, wyboru lokalizacji, przez druk, aż po montaż i późniejszy monitoring efektywności działań reklamowych. W razie potrzeby, na życzenie zleceniodawcy przygotowywane są również szczegółowe raporty zawierające dokumentację zdjęciową z realizowanych kampanii, co świadczy o transparentności działań firmy.
W skrócie
Specjalizacja w reklamie zewnętrznej z niestandardowymi powierzchniami ekspozycyjnymi
Oferowanie nośników reklamowych w ponad 100 miastach w Polsce
Obsługa kampanii od planowania po montaż i monitoring
Wysoka jakość druku wielkoformatowego z trzyletnią gwarancją
Możliwość przygotowania raportów z przeprowadzonych kampanii
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adversus reklama wielkoformatowa osiągnęła 1 761 584 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 761 584 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 751 399 zł.
Zysk netto wyniósł 10 185 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 597 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 761 584 zł w 2018 roku.
• 1 164 094 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 185 zł w 2018 roku.
• 17 389 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adversus reklama wielkoformatowa wynosi 1 323 963 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
101 851 zł a 4 403 960 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 377 150 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 323 963 zł w 2018 roku.
• 946 813 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adversus reklama wielkoformatowa wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adversus reklama wielkoformatowa wyniosła 283 899 zł.
a
ktywa obrotowe to 283 899 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 283 899 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 145 111 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 138 788 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -77 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 283 899 zł w 2018 roku.
• 361 065 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adversus reklama wielkoformatowa wyniosły 138 788 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 283 899 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -87 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 138 788 zł w 2018 roku
• 226 140 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2018 roku
• 63% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adversus reklama wielkoformatowa wykazała przychody na poziomie 1 761 584 zł.
Organizacja zarobiła 16 699 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6514 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 185 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 39% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1893 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6514 zł w 2018 roku
• 4621 zł w 2017 roku
Organizacja Adversus reklama wielkoformatowa wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.