SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI, PISM I DOKUMENTÓW, W TYM DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA, WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH OSÓB: PREZESA ZARZĄDU I JEDNEGO Z WICEPREZESÓW STOWARZYSZENIA.
Wspiera promocję firm oraz ich rozpoznawalność na rynku
Umożliwia dostęp do różnorodnych produktów reklamowych
Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) stanowi platformę zrzeszającą ekspertów oraz profesjonalistów z branży reklamowej, która ma na celu wspieranie działalności swoich członków oraz promowanie działań związanych z artykułami promocyjnymi. Organizacja, poprzez różnorodne inicjatywy, takie jak konferencje, szkolenia i wydarzenia branżowe, umożliwia wymianę wiedzy oraz fachowych umiejętności w zakresie marketingu oraz reklamy. PIAP zapewnia także dostęp do aktualnych trendów i inspiracji, co jest niezwykle istotne w tak dynamicznej branży. Historia PIAP to także rozwój usług wspierających promocje firm członkowskich oraz budowanie ich rozpoznawalności na rynku. Członkowie PIAP mają możliwość korzystania z szerokiego zakresu produktów, od akcesoriów reklamowych po nowoczesne usługi druku, które są dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów. Organizacja wyróżnia się także współpracą z innymi constructorami branżowymi oraz organizacjami, co wpływa na jej dynamiczny rozwój oraz integrację w sektorze reklamy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polska izba artykułów promocyjnyc osiągnęła 245 928 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 245 928 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 320 775 zł.
Strata netto wyniosła 74 847 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -8885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 245 928 zł w 2023 roku.
• 286 294 zł w 2022 roku.
• 297 730 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -74 847 zł w 2023 roku.
• -777 zł w 2022 roku.
• 21 905 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polska izba artykułów promocyjnyc wynosi -75 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
10 022 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -74 533 zł w
2023 roku.
• 1736 zł w
2022 roku.
• 24 377 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polska izba artykułów promocyjnyc wynosi 239 981 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 614 821 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 981 zł w 2023 roku.
• 323 027 zł w 2022 roku.
• 418 853 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska izba artykułów promocyjnyc wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Polska izba artykułów promocyjnyc wyniosły 320 462
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1538 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 6550 zł w 2022 roku
• 13 734 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polska izba artykułów promocyjnyc wyniosła 194 347 zł.
a
ktywa obrotowe to 194 347 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 194 347 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 101 372 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 92 976 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 194 347 zł w 2023 roku.
• 252 509 zł w 2022 roku.
• 216 700 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -74%.
Marża operacyjna wyniosła -30%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polska izba artykułów promocyjnyc wyniosły 92 976 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 194 347 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 92 976 zł w 2023 roku
• 76 291 zł w 2022 roku
• 39 705 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polska izba artykułów promocyjnyc wykazała przychody na poziomie 245 928 zł.
Organizacja zarobiła -74 847 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -74 847 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 2513 zł w 2022 roku
• 2466 zł w 2021 roku
Organizacja Polska izba artykułów promocyjnyc wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
POLSKA IZBA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYC