Rozpoczęcie działalności
2006-11-21
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
kontakt@rodziceszkole.edu.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE (§25 STATUTU FUNDACJI).
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO M. IN. NA RZECZ USPOŁECZNIENIA I DEMOKRATYZACJĘ POLSKICH SZKÓŁ I WSPIERANIE PROWADZONEJ NA RZECZ SZKÓŁ DZIAŁALNOŚCI RODZICÓW, RAD RODZICÓW I INNYCH ORGANIZACJI RODZICIELSKICH A W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. WZMACNIANIE ROLI RODZICÓW W KSZTAŁTOWANIU KULTURY DIALOGU I DOSKONALENIU PRZYJAZNEGO DIALOGU 2. ZACHĘCANIE I INSPIROWANIE RODZICÓW DO CZERPANIA Z BOGACTWA TRADYCJI, KULTURY I HISTORII 3. BBUDOWANIE PARTNERSKICH RELACJI Z UCZNIAMI I WZMACNIANIE POZYCJI I ROLI SAMORZĄDÓW SZKOLNYCH 4. KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE SZKOŁY JAKO KUŹNI CNÓT OBYWATELSKICH I WYCHOWANIA PATRIOTYCZNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY 5. DZIAŁANIA NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH 6. PROMOWANIE W ŚRODOWISKU LOKALNYM IDEI SZKOŁY JAKO CENTRUM KULTURALNEGO 7. ROZWIJANIE MIĘDZYNARODOWYCH FORM WSPÓŁPRACY POMIĘDZY RODZICAMI, UCZNIAMI I NAUCZYCIELAMI ORAZ ICH REPREZENTACJAMI I WNOSZENIE DO JEDNOCZĄCEJ SIĘ EUROPY WAŻNEGO DOROBKU TRADYCJI I KULTURY KRAJÓW EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ 8. OPRACOWANIE METOD I NARZĘDZI DO KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO RODZICÓW I NAUCZYCIELI W ZAKRESIE PROWADZENIA DIALOGU SPOŁECZNEGO 9. INSPIROWANIE RODZICÓW I NAUCZYCIELI DO TWORZENIA WŁASNYCH PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH, DOTYCZĄCYCH ZWŁASZCZA SYSTEMÓW OCENIANIA 10. DIAGNOZOWANIE SYTUACJI DOTYCZĄCYCH OCZEKIWAŃ RODZICÓW I INNYCH UCZESTNIKÓW DIALOGU 11. WZBOGACANIE FORM I ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ UCZESTNIKÓW DIALOGU SPOŁECZNEGO 12. PODTRZYMYWANIE TRADYCJI NARODOWEJ, PIELĘGNOWANIE POLSKOŚCI ORAZ ROZWOJU ŚWIADOMOŚCI NARODOWEJ, OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ.