BRAND SPRINGS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000265859
NIP
6272589234
REGON
240464423

Podsumowanie

aktywa
83,8 mln
przychód
80,4 mln
zysk
-350 tys.
wartość firmy
75,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
Adres
UL. ROZWOJOWA, 15
Kod pocztowy
41-103
Rejestracja
2006-10-17
Rozpoczęcie działalności
2006-09-14
Kapitał zakładowy
8800000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand springs poland osiągnęła 80 370 314 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 80 370 314 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 720 336 zł.
Strata netto wyniosła 350 022 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 16 414 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 370 314 zł w 2021 roku.
• 43 824 524 zł w 2020 roku.
• 35 494 079 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 428 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -350 022 zł w 2021 roku.
• -6 644 669 zł w 2020 roku.
• -2 470 059 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand springs poland wynosi 75 941 154 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 200 925 784 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 600 687 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 75 941 154 zł w 2021 roku.
• 29 216 349 zł w 2020 roku.
• 24 030 436 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand springs poland wyniosła 83 817 551 zł.
a
ktywa trwałe to 47 105 127 zł.
a
ktywa obrotowe to 36 712 425 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 83 817 551 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 814 594 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 54 002 957 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 712 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 83 817 551 zł w 2021 roku.
• 62 279 146 zł w 2020 roku.
• 63 685 718 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand springs poland wyniosły 54 002 957 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 83 817 551 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 501 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 54 002 957 zł w 2021 roku
• 68 864 530 zł w 2020 roku
• 63 195 429 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2021 roku
• 111% w 2020 roku
• 99% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand springs poland wykazała przychody na poziomie 80 370 314 zł.
Organizacja zarobiła -350 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -350 022 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2707 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Brand springs poland wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Brandholding Kg posiada 8800 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 10.08.2021 jest Brandholding Kg kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.11.2006 do 10.08.2021 był Brandholding Gmbh&co.kg kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 17.10.2006 do 14.11.2006 najwięcej udziałów posiadał Brandholding Gmbh&co.kg. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.