SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU MROT UPOWAŻNIENI SĄ DWUOSOBOWO PREZES WRAZ Z WICEPREZESEM LUB SKARBNIKIEM, DWAJ WICEPREZESI, ALBO WICEPREZES ZE SKARBNIKIEM W GRANICACH UPOWAŻNIEŃ USTANOWIONYCH UCHWAŁĄ ZARZĄDU MROT.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM MROT JEST: 1) DZIAŁANIE NA RZECZ CZŁONKÓW MROT, W TYM WSPIERANIE ICH DZIAŁALNOŚCI ORAZ INSPIROWANIE DO WSPÓŁPRACY; 2) PROMOWANIE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO JAKO REGIONU ATRAKCYJNEGO TURYSTYCZNIE; 3) PROMOWANIE WALORÓW TURYSTYCZNYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO; 4) WSPIERANIE ROZWOJU TURYSTYKI ZGODNIE ZE STRATEGIĄ ROZWOJU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO; 5) INTEGRACJA ŚRODOWISK TURYSTYCZNYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO; 6) INICJOWANIE, OPINIOWANIE I WSPOMAGANIE WIELOLETNICH STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI ORAZ PLANÓW ROZWOJU I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ; 7) KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE PLANOWANIA I REALIZACJI IMPREZ TURYSTYCZNYCH I INNYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH; 8) DOSKONALENIE I SZKOLENIE KADR DLA POTRZEB TURYSTYKI; 9) INSPIROWANIE I STWARZANIE WARUNKÓW NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PRODUKTOWEJ REALIZOWANEJ PRZEZ BIURA TURYSTYKI WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO; 10) STWARZANIE WARUNKÓW DO POWSTAWANIA I PROMOWANIA PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH W WOJEWÓDZTWIE MAZOWIECKIM; 11) PROPAGOWANIE I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ POPULARYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO I KULTUROWEGO; 12) PODEJMOWANIE INNYCH DZIAŁAŃ SPRZYJAJĄCYCH ROZWOJOWI TURYSTYKI.
promocją i rozwijaniem turystyki w województwie mazowieckim. MROT działa na rzecz integracji uczestników rynku turystycznego oraz podnoszenia jakości usług świadczonych w regionie. W jej strukturze znajduje się zarząd oraz wielu członków, którzy wspólnie pracują nad licznymi projektami oraz inicjatywami w sferze turystyki. Organizacja realizuje różnorodne akcje i programy skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów, takie jak certyfikacja punktów informacji turystycznej oraz organizacja targów i wizyt studyjnych. Specjalne projekty, jak 'Moda na Mazowsze', mają na celu popularyzację walorów turystycznych regionu poprzez serwisy internetowe, publikacje oraz aplikacje mobilne. MROT angażuje się również w konkursy, konferencje oraz międzynarodowe współprace dotyczące zrównoważonego rozwoju turystyki, co ma znaczący wpływ na odbudowę branży turystycznej w kontekście post-pandemicznym. Organizacja przyczynia się także do wzrostu społecznego i ekonomicznego regionu przez promocję produktów turystycznych i wspieranie rozwoju regionalnego.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MAZOWIECKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZN