Organizacja Media production osiągnęła 2 790 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 790 077 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 732 652 zł.
Zysk netto wyniósł 57 425 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 85 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 790 077 zł w 2024 roku.
• 2 519 601 zł w 2023 roku.
• 3 056 010 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -27 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 425 zł w 2024 roku.
• 71 060 zł w 2023 roku.
• 631 823 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media production wynosi 107 tys. zł.
EBITDA Media production wynosi 120 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media production wynosi 3 977 610 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
574 253 zł a 10 068 571 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 977 610 zł w 2024 roku.
• 3 862 055 zł w 2023 roku.
• 6 409 421 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media production wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 906 828
zł.
Koszty operacyjne Media production wyniosły 2 682 704
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-18 048 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 906 828 zł w 2024 roku
• 902 330 zł w 2023 roku
• 956 351 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
38% w 2023 roku
•
41% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media production wyniosła 2 779 578 zł.
a
ktywa trwałe to 64 844 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 714 735 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 779 578 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 517 143 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 262 436 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 779 578 zł w 2024 roku.
• 2 690 418 zł w 2023 roku.
• 2 559 169 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media production wyniosły 262 436 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 779 578 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -129 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 262 436 zł w 2024 roku
• 159 641 zł w 2023 roku
• 99 451 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 6% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media production wykazała przychody na poziomie 2 790 077 zł.
Organizacja zarobiła 80 778 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 353 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6218 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 353 zł w 2024 roku
• 20 047 zł w 2023 roku
• 69 694 zł w 2022 roku
Organizacja Media production wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.5%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Albu Mihail
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.10.2022 jest
Albu Mihail
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.05.2010 do 27.10.2022
był S.c. Fishing And Hunting Televiziune S.r.l.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 24.09.2009 do 17.05.2010 najwięcej udziałów posiadał Videovox Production Müsorgyártó Kft.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.