Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2005-08-30
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE ORAZ ZŁOŻENIE PODPISÓW PRZEZ PREZESA I SKARBNIKA LUB JEDNEGO Z NICH WRAZ Z UPOWAŻNIONYM PRZEZ ZARZĄD CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organ nadzoru
KOMISAJ REWIZYJNA
Cel działania
1)KULTYWOWANIE LOKALNYCH TRADYCJI I UMIEJĘTNOŚCI ORAZ WYKORZYSTANIE MIEJSCOWYCH ZASOBÓW DO WYTWARZANIA TYPOWO POLSKICH PRODUKTÓW LOKALNYCH, 2)OPRACOWANIE METODYKI TWORZENIA DOKUMENTACJI PRODUKTÓW LOKALNYCH, 3)POMOC OSOBOM PROWADZĄCYM DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ ZAINTERESOWANYM WYTWARZANIEM TRADYCYJNEJ, RODZIMEJ ŻYWNOŚCI, RĘKODZIEŁA I RZEMIOSŁA REGIONALNEGO, 4)OPRACOWANIE METOD WSPARCIA DLA WYTWARZANIA I CERTYFIKACJI LOKALNYCH PRODUKTÓW, 5)WSKAZYWANIE NAJLEPSZYCH ROZWIĄZAŃ PODCZAS TWORZENIA REGULACJI PRAWNYCH SPRZYJAJĄCYCH WYTWARZANIU I SPRZEDAŻY LOKALNYCH PRODUKTÓW, 6)UTWORZENIE GRUPY EKSPERTÓW W DZIEDZINIE LOKALNYCH PRODUKTÓW I OPRACOWANIE METOD ICH WSPÓŁPRACY W RADZIE PROGRAMOWEJ STOWARZYSZENIA, 7)OPRACOWANIE KRYTERIÓW BEZPOŚREDNIEGO WSPARCIA PRODUCENTÓW PRODUKTÓW LOKALNYCH, 8)UTWORZENIE INTERNETOWEGO SYSTEMU INFORMACJI O PRODUKTACH LOKALNYCH, 9)PRZYGOTOWANIE INFORMACJI O WARUNKACH WYTWARZANIA I MOŻLIWOŚCIACH WSPARCIA ORAZ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LOKALNYCH NA RYNKU, 10)DZIAŁANIA PROMOCYJNE DLA WSZYSTKICH PRODUKTÓW LOKALNYCH, 11)IDENTYFIKACJA WYTWARZANYCH DO DZISIAJ LOKALNYCH PRODUKTÓW, 12)NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI PARTNERSKIMI TAK W KRAJU JAK I W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ CELEM UZYSKANIA POMOCY W ZAKRESIE CERTYFIKACJI I UZNAWANIU POLSKICH PRODUKTÓW LOKALNYCH, 13) WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Z KRAJAMI POSIADAJĄCYMI ROZWINIĘTY SYSTEM WYTWARZANIA, DYSTRYBUCJI I WSPARCIA LOKALNYCH PRODUKTÓW, 14) ORGANIZOWANIE POMOCY PRZY PODNOSZENIU KWALIFIKACJI PRODUCENTÓW, 15) OGŁASZANIE KONKURSÓW NA PRODUKTY REGIONALNE I LOKALNE, 16) POWOŁYWANIE KAPITUŁY TYCH KONKURSÓW.