Organizacja Marketing - service osiągnęła 221 607 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 221 601 zł. Pozostałe przychody to 6 zł.
Całkowite koszty wyniosły 244 219 zł.
Strata netto wyniosła 22 618 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -310 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 607 zł w 2020 roku.
• 93 568 zł w 2019 roku.
• 842 730 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 618 zł w 2020 roku.
• -23 189 zł w 2019 roku.
• 16 287 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing - service wynosi -15 tys. zł.
EBITDA Marketing - service wynosi -15 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
19 449 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -14 956 zł w
2020 roku.
• -12 142 zł w
2019 roku.
• 23 942 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
20 552 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -14 956 zł w
2020 roku.
• -11 645 zł w
2019 roku.
• 26 148 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing - service wynosi 152 391 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 554 019 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -256 792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 152 391 zł w 2020 roku.
• 83 995 zł w 2019 roku.
• 665 976 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing - service wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,054% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.
• 0,08% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing - service wyniosła 391 998 zł.
a
ktywa trwałe to 200 zł.
a
ktywa obrotowe to 391 798 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 391 998 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6204 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 385 793 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 391 998 zł w 2020 roku.
• 374 757 zł w 2019 roku.
• 379 226 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -365%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -197.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing - service wyniosły 385 793 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 391 998 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 385 793 zł w 2020 roku
• 345 935 zł w 2019 roku
• 327 216 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2020 roku
• 92% w 2019 roku
• 86% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing - service wykazała przychody na poziomie 221 607 zł.
Organizacja zarobiła -22 618 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 618 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Marketing - service wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.02%.