STX MUSIC SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000230361
NIP
5262846870
REGON
140060195

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC INWALIDÓW, 10
Kod pocztowy
01-552
Rejestracja
2005-03-11
Rozpoczęcie działalności
2005-03-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@stxmusic.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
STX MUSIC SOLUTIONS to agencja muzyczna założona przez Stanisława Trzcińskiego,która oferuje szeroki zakres usług związanych z muzyką i brandingiem muzycznym. Agencja specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii muzycznych, które wspierają komunikację marek, produktów, sklepów i restauracji. Usługi STX MUSIC SOLUTIONS obejmują m.in. branding audio, projektowanie dźwięku, dostarczanie muzyki do reklam i gier, a także tworzenie ścieżek dźwiękowych do filmów i seriali. Ponadto, agencja zajmuje się również organizacją koncertów, festiwali i innych wydarzeń muzycznych oraz bookingiem polskich i zagranicznych artystów.Misją agencji jest wykorzystanie muzyki jako efektywnego narzędzia w komunikacji marketingowej, co znajduje odzwierciedlenie w usługach takich jak audio branding czy trackvertising. STX MUSIC SOLUTIONS prowadzi również działalność wydawniczą, oferując produkcję i dystrybucję treści muzycznych, w tym płyt i streaming. Kolejnym filarem działalności agencji są konsultacje i doradztwo muzyczne, które obejmują tworzenie strategii komunikacyjnych oraz lobbing.STX MUSIC SOLUTIONS współpracuje z licznymi artystami i organizacjami, organizując widowiskowe wydarzenia muzyczne i zapewniając im odpowiednią oprawę muzyczną. Agencja jest zaangażowana w liczne projekty muzyczne i ma na swoim koncie wiele prestiżowych realizacji, takich jak koncerty z okazji rocznicowych wydarzeń historycznych. Stanisław Trzciński, założyciel agencji, jest uznanym ekspertem w dziedzinie muzyki, który prowadzi wykłady i prelekcje na temat muzyki w komunikacji oraz przewodzi licznym inicjatywom mającym na celu rozwój polskiej kultury muzycznej.
W skrócie
  • Marketing muzyczny
  • Audio branding
  • Organizacja wydarzeń i koncertów
  • Produkcja i dystrybucja muzyki
  • Konsultacje muzyczne

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Trzciński Stanisław posiada 999 udziałów, które stanowią 99.9% firmy.