GRABEK PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000218906
NIP
6112531964
REGON
231225556

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-134 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,7 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JELENIA GÓRA
Adres
UL. KAROLA MIARKI, 42
Kod pocztowy
58-500
Rejestracja
2004-10-05
Rozpoczęcie działalności
2004-10-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD BĘDZIE JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU.
Opis
GRABEK PROMOTION to organizacja dedykowana miłośnikom kolarstwa górskiego, którejcelem jest organizacja rowerowych maratonów MTB w Polsce. Ich oferta obejmuje cykl najbardziej renomowanych wydarzeń rowerowych, skierowanych zarówno do amatorów, jak i bardziej zaawansowanych zawodników. Imprezy odbywają się w malowniczych miejscach, takich jak Polanica-Zdrój, Jelenia Góra czy Szklarska Poręba, co przyciąga entuzjastów natury oraz sportu. GRABEK PROMOTION nie tylko stawia na organizację maratonów, ale również oferuje różnorodne dystanse i kategorie, co pozwala uczestnikom dostosować wydarzenie do swoich możliwości i preferencji. W sezonie 2023 planowane są wydarzenia, które mają na celu nie tylko rywalizację, ale także promowanie aktywnego stylu życia wśród społeczności kolarzy. Organizacja wyróżnia się także wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi do zarządzania zawodami, takich jak systemy rejestracji uczestników oraz publikacji wyników.
W skrócie
  • Organizacja maratonów MTB w Polsce.
  • Zróżnicowane dystanse dla uczestników o różnych poziomach zaawansowania.
  • Wydarzenia w malowniczych lokalizacjach.
  • Promowanie aktywnego stylu życia.
  • Nowoczesne systemy rejestracji i publikacji wyników.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grabek promotion osiągnęła 3 478 492 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 478 492 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 612 132 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 133 640 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 175 889 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 478 492 zł w 2022 roku.
• 3 068 837 zł w 2021 roku.
• 1 330 307 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -574 432 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -133 640 zł w 2022 roku.
• 616 801 zł w 2021 roku.
• -213 509 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grabek promotion wynosi 2 671 505 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 696 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 115 783 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 671 505 zł w 2022 roku.
• 5 078 336 zł w 2021 roku.
• 989 510 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grabek promotion wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,045% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,67% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grabek promotion wyniosła 1 286 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 232 677 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 053 447 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 286 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 470 013 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 816 112 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 445 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 286 124 zł w 2022 roku.
• 1 238 520 zł w 2021 roku.
• 791 390 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -78.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grabek promotion wyniosły 816 112 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 286 124 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 748 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 816 112 zł w 2022 roku
• 484 868 zł w 2021 roku
• 654 539 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grabek promotion wykazała przychody na poziomie 3 478 492 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -133 640 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -133 640 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 31 158 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grabek promotion wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostała działalność związana ze sportem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grabek Maciej posiada 26 udziałów, które stanowią 52% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
K2 Win posiada 24 udziałów, które stanowią 48% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.08.2019 jest Grabek Maciej kontrolujący 52% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.09.2014 do 13.08.2019:
• Grabek Maciej (48% udziałów)
• Wacławek Agnieszka (48% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.10.2011 do 16.09.2014:
• Grabek Maciej (48% udziałów)
• Kozioł Leszek (48% udziałów)