SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI I REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM ORAZ DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DOTKNIĘTYCH AUTYZMEM I INNYMI UPOŚLEDZENIAMI UMYSŁOWYMI
Specjalizacja w diagnostyce i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Oferowanie indywidualnych i grupowych programów terapeutycznych
Organizacja szkoleń dla rodziców i specjalistów
Realizacja projektów wspierających rozwój osób niepełnosprawnych
dzieci, młodzieży i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zespół fundacji składa się z blisko 100 specjalistów, w skład których wchodzą psychologowie, psychoterapeuci, pedagodzy specjalni oraz terapeuci zajęciowi. Fundacja ma na celu naukę umiejętności potrzebnych do codziennego życia poprzez skuteczne programy terapeutyczne. Oferta obejmuje zarówno terapię indywidualną, jak i grupową, z naciskiem na zapewnienie wsparcia również rodzicom, co istotnie wpływa na postępy dzieci. SCOLAR stosuje naukowo potwierdzone metody, takie jak Stosowana Analiza Zachowania oraz program VB-MAPP do oceny umiejętności dzieci. Fundacja regularnie organizuje szkolenia i superwizje, co podnosi standardy pracy specjalistów w Polsce. W ciągu roku odbywa się około 450 diagnoz, a w terapii uczestniczy 300 dzieci. Fundacja realizuje również projekty dofinansowane przez PFRON, które mają na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki