Organizacja Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł osiągnęła 15 372 585 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 188 102 zł. Pozostałe przychody to 184 483 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 088 569 zł.
Zysk netto wyniósł 1 099 533 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 705 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 372 585 zł w 2020 roku.
• 14 982 263 zł w 2019 roku.
• 10 653 390 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 327 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 099 533 zł w 2020 roku.
• 254 524 zł w 2019 roku.
• 127 620 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wynosi 1,12 mln zł.
EBITDA Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wynosi 1,18 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
328 316 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 117 974 zł w
2020 roku.
• 271 979 zł w
2019 roku.
• 123 346 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
328 438 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 179 760 zł w
2020 roku.
• 347 778 zł w
2019 roku.
• 197 266 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wynosi 15 591 821 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
945 301 zł a 38 431 462 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 501 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 591 821 zł w 2020 roku.
• 11 556 036 zł w 2019 roku.
• 8 121 615 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,099% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2020 roku.
• 0,32% w 2019 roku.
• 0,51% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 553 558
zł.
Koszty operacyjne Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wyniosły 14 070 128
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1049 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 553 558 zł w 2020 roku
• 585 258 zł w 2019 roku
• 556 990 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2020 roku
•
4% w 2019 roku
•
5% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wyniosła 6 425 321 zł.
a
ktywa trwałe to 660 333 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 764 987 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 425 321 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 260 401 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 164 920 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 706 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 425 321 zł w 2020 roku.
• 6 725 775 zł w 2019 roku.
• 3 645 522 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wyniosły 5 164 920 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 425 321 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 633 461 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 164 920 zł w 2020 roku
• 5 992 754 zł w 2019 roku
• 2 967 025 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2020 roku
• 89% w 2019 roku
• 81% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wykazała przychody na poziomie 15 372 585 zł.
Organizacja zarobiła 1 099 533 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 099 533 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Top-trans piotr dąbrowa, michał orzeł wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TOP-TRANS PIOTR DĄBROWA, MICHAŁ ORZEŁ