SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Partner of Promotion to największa w Polsce agencja Public Relations, którejhistoria sięga 1994 roku. Agencja ta zajmuje się kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem zarówno korporacyjnym, jak i produktowym. Specjalizuje się w różnych dziedzinach PR, w tym PR korporacyjnym, PR produktowym, e-PR oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Partner of Promotion organizuje także różnorodne wydarzenia, od konferencji prasowych po duże eventy, przyciągając uwagę zarówno mediów, jak i społeczeństwa. Jej unikalne podejście opiera się na indywidualnym dostosowywaniu strategii do potrzeb każdego klienta oraz na wykorzystaniu najnowszych narzędzi komunikacyjnych. W ciągu swojej działalności agencja zdobyła wiele prestiżowych nagród, co potwierdza jej status jako wiodącego gracza w branży PR w Europie Środkowej. Współpraca z takimi organizacjami jak Fundacja „Akogo?” oraz udział w wydarzeniach takich jak stulecie maratonu w Warszawie świadczy o zaangażowaniu w inicjatywy społecznie odpowiedzialne i lokalne.
W skrócie
Świadczenie usług PR korporacyjnego i produktowego
Zarządzanie kryzysami i sytuacjami PR
Organizacja wydarzeń specjalnych i konferencji
Realizacja strategii e-PR z wykorzystaniem mediów cyfrowych
Tworzenie dostosowanych rozwiązań w zakresie komunikacji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Partner of promotion osiągnęła 50 626 139 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 597 759 zł. Pozostałe przychody to 28 381 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 779 464 zł.
Zysk netto wyniósł 818 295 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 679 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 626 139 zł w 2022 roku.
• 50 458 294 zł w 2021 roku.
• 49 439 956 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 818 295 zł w 2022 roku.
• 839 477 zł w 2021 roku.
• 285 158 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Partner of promotion wynosi 47 337 198 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 182 949 zł a 126 565 348 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 106 283 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 337 198 zł w 2022 roku.
• 47 360 178 zł w 2021 roku.
• 43 834 402 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Partner of promotion wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,080% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2022 roku.
• 0,90% w 2021 roku.
• 0,26% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Partner of promotion wyniosła 59 145 944 zł.
a
ktywa trwałe to 1 876 637 zł.
a
ktywa obrotowe to 57 269 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 59 145 944 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 751 012 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 394 931 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 383 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 59 145 944 zł w 2022 roku.
• 33 344 155 zł w 2021 roku.
• 23 285 883 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Partner of promotion wyniosły 45 394 931 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 59 145 944 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 157 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 394 931 zł w 2022 roku
• 19 526 279 zł w 2021 roku
• 10 307 485 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Partner of promotion wykazała przychody na poziomie 50 626 139 zł.
Organizacja zarobiła 1 038 284 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 219 989 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 818 295 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -44 700 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 219 989 zł w 2022 roku
• 47 569 zł w 2021 roku
• 112 946 zł w 2020 roku