PARTNER OF PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000194043
NIP
9510043622
REGON
012565520

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
59,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
50,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
818 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
47,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
BELGRADZKA, 8
Kod pocztowy
02-793
Rejestracja
2004-02-11
Rozpoczęcie działalności
1992-03-30
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
Partner of Promotion to największa w Polsce agencja Public Relations, którejhistoria sięga 1994 roku. Agencja ta zajmuje się kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem zarówno korporacyjnym, jak i produktowym. Specjalizuje się w różnych dziedzinach PR, w tym PR korporacyjnym, PR produktowym, e-PR oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Partner of Promotion organizuje także różnorodne wydarzenia, od konferencji prasowych po duże eventy, przyciągając uwagę zarówno mediów, jak i społeczeństwa. Jej unikalne podejście opiera się na indywidualnym dostosowywaniu strategii do potrzeb każdego klienta oraz na wykorzystaniu najnowszych narzędzi komunikacyjnych. W ciągu swojej działalności agencja zdobyła wiele prestiżowych nagród, co potwierdza jej status jako wiodącego gracza w branży PR w Europie Środkowej. Współpraca z takimi organizacjami jak Fundacja „Akogo?” oraz udział w wydarzeniach takich jak stulecie maratonu w Warszawie świadczy o zaangażowaniu w inicjatywy społecznie odpowiedzialne i lokalne.
W skrócie
  • Świadczenie usług PR korporacyjnego i produktowego
  • Zarządzanie kryzysami i sytuacjami PR
  • Organizacja wydarzeń specjalnych i konferencji
  • Realizacja strategii e-PR z wykorzystaniem mediów cyfrowych
  • Tworzenie dostosowanych rozwiązań w zakresie komunikacji

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Partner of promotion osiągnęła 50 626 139 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 50 597 759 zł. Pozostałe przychody to 28 381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 49 779 464 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 818 295 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 679 210 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 626 139 zł w 2022 roku.
• 50 458 294 zł w 2021 roku.
• 49 439 956 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -45 739 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 818 295 zł w 2022 roku.
• 839 477 zł w 2021 roku.
• 285 158 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Partner of promotion wynosi 47 337 198 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8 182 949 zł a 126 565 348 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 106 283 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 337 198 zł w 2022 roku.
• 47 360 178 zł w 2021 roku.
• 43 834 402 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Partner of promotion wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,080% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2022 roku.
• 0,90% w 2021 roku.
• 0,26% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Partner of promotion wyniosła 59 145 944 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 876 637 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 57 269 307 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 59 145 944 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 13 751 012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 394 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 383 360 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 59 145 944 zł w 2022 roku.
• 33 344 155 zł w 2021 roku.
• 23 285 883 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Partner of promotion wyniosły 45 394 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 59 145 944 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 157 006 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 394 931 zł w 2022 roku
• 19 526 279 zł w 2021 roku
• 10 307 485 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Partner of promotion wykazała przychody na poziomie 50 626 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 038 284 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 219 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 818 295 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -44 700 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 219 989 zł w 2022 roku
• 47 569 zł w 2021 roku
• 112 946 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Partner of promotion wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Trochimiuk Paweł posiada 71 udziałów, które stanowią 88.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 08.09.2008 jest Trochimiuk Paweł kontrolujący 89% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.10.2006 do 08.09.2008 był Trochimiuk Paweł kontrolując 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 11.02.2004 do 02.10.2006 najwięcej udziałów posiadał Trochimiuk Paweł . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.