SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU, 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Organizacja Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 211 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 1 211 492 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -191 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 191 049 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" wynosi 92 067 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 491 022 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 479 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 92 067 zł w 2018 roku.
• 1 571 855 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2018 roku.
• 0,12% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" wyniosła 469 335 zł.
a
ktywa obrotowe to 469 335 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 469 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 122 756 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 346 580 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 92 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 469 335 zł w 2018 roku.
• 376 566 zł w 2017 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 279.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" wyniosły 346 580 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 469 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -98 279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 346 580 zł w 2018 roku
• 444 859 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 44.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2018 roku
• 118% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Międzynarodowy transport ciężarowy "maran" wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9488 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 9488 zł w 2017 roku