PORT LOGICS CARGO AND CONTAINER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000189420
NIP
9551948159
REGON
811928830

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
9,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
30,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
105 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
25,9 mln
Branża główna: Transport drogowy towarów
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
HRYNIEWIECKIEGO, 1
Kod pocztowy
70-606
Rejestracja
2004-02-05
Rozpoczęcie działalności
2000-01-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWA ZARZĄDU
Opis
PORT LOGICS CARGO AND CONTAINER, znana jako PLCC, to nowoczesna firma zajmująca siętransportem oraz spedycją, która rozpoczęła swoją działalność w 2000 roku w Szczecinie. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży, organizacja koncentruje się na budowaniu długoterminowych relacji z klientami poprzez dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań logistycznych. PLCC zapewnia kompleksowe usługi w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego, co czyni ją konkurencyjną na rynku. Jej oferta obejmuje transport drogowy z wykorzystaniem nowoczesnych ciężarówek wyposażonych w system monitoringu GPS, co umożliwia śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym. Firma dysponuje również flotą naczep przeznaczonych do transportu kontenerów oraz ładunków chłodniczych. W ramach spedycji portowej, PLCC działa jako agencja morska, dbając o terminowe i rzetelne załatwianie spraw związanych z portami w Polsce, w tym Szczecinie, Świnoujściu, Gdyni i Gdańsku. Organizacja zapewnia kompleksowe usługi w zakresie załadunku, rozładunku i niezbędnej dokumentacji portowej, a także gwarantuje konkurencyjne ceny i wysoką jakość obsługi klienta. W zakresie odpraw celnych, PLCC korzysta z elektronicznych systemów celnych, co pozwala na szybkie i efektywne przeprowadzanie procedur, a także działa jako Uprawniony Przedsiębiorca Ekonomiczny (AEO). Zespół specjalistów PLCC, dzięki swoim kompetencjom i elastyczności, jest w stanie dostosować swoje działania do indywidualnych potrzeb klientów, co czyni firmę solidnym partnerem w branży logistycznej.
W skrócie
  • Świadczenie usług transportu drogowego i morskiego
  • Agencja morska zajmująca się odprawą statków w portach
  • Kompleksowe usługi spedycyjne i celne
  • Transport kontenerów 20', 40' oraz chłodnictwo
  • Monitorowanie transportu dzięki systemowi GPS

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Port logics cargo and container osiągnęła 30 794 973 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 30 303 723 zł. Pozostałe przychody to 491 250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 30 198 695 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 105 027 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -113 428 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 794 973 zł w 2023 roku.
• 46 602 210 zł w 2022 roku.
• 36 090 611 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -30 770 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 105 027 zł w 2023 roku.
• 1 839 682 zł w 2022 roku.
• 1 468 952 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Port logics cargo and container wynosi 25 881 097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 050 274 zł a 76 987 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1764 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 881 097 zł w 2023 roku.
• 44 131 211 zł w 2022 roku.
• 35 145 145 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Port logics cargo and container wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Port logics cargo and container wyniosła 9 414 770 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 402 050 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 7 012 720 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 414 770 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 6 574 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 840 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 299 510 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 414 770 zł w 2023 roku.
• 10 519 026 zł w 2022 roku.
• 10 583 554 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Port logics cargo and container wyniosły 2 840 095 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 414 770 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 227 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 840 095 zł w 2023 roku
• 2 913 238 zł w 2022 roku
• 3 638 315 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Port logics cargo and container wykazała przychody na poziomie 30 794 973 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 164 181 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 59 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 105 027 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3730 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 154 zł w 2023 roku
• 446 007 zł w 2022 roku
• 202 136 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Port logics cargo and container wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Helbig Artur posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Piechowski Wojciech posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Piechowski Wojciech (50% udziałów)
• Helbig Artur (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.01.2020 do 13.02.2024:
• Piechowski Wojciech (42% udziałów)
• Helbig Artur (42% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.05.2013 do 23.01.2020:
• Piechowski Wojciech (35% udziałów)
• Helbig Artur (35% udziałów)