Codzienne przewozy autobusami w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bydgoszczy
Wynajem autobusów w Krakowie i Bydgoszczy
Organizacja wydarzeń sportowych i konkursów dla pracowników
Stabilne zatrudnienie dla ponad 1000 osób
Współpraca z lokalnymi zarządami dróg i transportu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE, operujące pod marką Mobilis, jest największym prywatnym operatorem komunikacji miejskiej w Polsce. Firma zapewnia codzienne przewozy autobusowe w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Bydgoszcz, wykorzystując flotę liczącą około 300 autobusów. Autor w ramach współpracy z lokalnymi zarządami dróg i transportu miejskiego oferuje niezawodne usługi transportowe, dostosowane do potrzeb mieszkańców tych miast.Mobilis cieszy się renomą nie tylko jako solidny operator komunikacji miejskiej, ale także jako sprawdzony i godny zaufania pracodawca. Zatrudniając ponad 1000 osób, firma stawia na stabilność zatrudnienia i przyjazne warunki pracy. W duchu integracji i zespołowego działania, Mobilis organizuje różnorodne wydarzenia sportowe oraz konkursy, wzmacniając tym samym więź ze swoimi pracownikami oraz klientami.Firma nie ogranicza się do przewozów w kraju, oferując również wynajem autobusów na terenie Krakowa i Bydgoszczy. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i podpisywaniu nowych umów z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, Mobilis stale rozbudowuje swoją flotę o nowoczesne autobusy przegubowe, co umożliwia sprawniejsze i bardziej efektywne zarządzanie ruchem miejskim.Wieloletnia obecność na rynku, współpraca z lokalnymi władzami oraz zaangażowanie w podnoszenie standardów usług sprawiają, że Mobilis jest niekwestionowanym liderem w sektorze prywatnych przewoźników miejskich w Polsce. Wysoka jakość świadczonych usług i troska o potrzeby mieszkańców sprawiają, że firma cieszy się dużym zaufaniem wśród pasażerów oraz partnerów biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce osiągnęła 11 124 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3341 zł. Pozostałe przychody to 7783 zł.
Całkowite koszty wyniosły 108 762 zł.
Strata netto wyniosła 105 421 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -289 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 124 zł w 2023 roku.
• 8303 zł w 2022 roku.
• 5958 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -105 421 zł w 2023 roku.
• -105 593 zł w 2022 roku.
• 104 312 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wynosi -113 tys. zł.
EBITDA Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wynosi -113 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
21 987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -113 081 zł w
2023 roku.
• -108 888 zł w
2022 roku.
• -107 262 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
9013 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -113 081 zł w
2023 roku.
• -108 888 zł w
2022 roku.
• -107 262 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wynosi 7416 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 27 810 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -192 764 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7416 zł w 2023 roku.
• 34 958 zł w 2022 roku.
• 529 839 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,461% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,59% w 2022 roku.
• 0,42% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wyniosły 116 422
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-127 500 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 2124 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wyniosła 28 032 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 032 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 032 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -66 191 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 94 223 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 830 995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 032 zł w 2023 roku.
• 112 205 zł w 2022 roku.
• 208 716 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -376%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 159%.
Marża operacyjna wyniosła -3,384%.
Marża netto wyniosła -948%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -62.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -561.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -154.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wyniosły 94 223 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 032 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 336%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 201 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 94 223 zł w 2023 roku
• 72 975 zł w 2022 roku
• 63 894 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 336% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wykazała przychody na poziomie 11 124 zł.
Organizacja zarobiła -105 421 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -105 421 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej w ostrołęce wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE