WV MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000187524
NIP
5271020448
REGON
010926787

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
55 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3 mln
Branża główna: Wydawanie książek
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA OLBRACHTA, 29
Kod pocztowy
01-102
Rejestracja
2004-01-14
Rozpoczęcie działalności
1995-03-15
Kapitał zakładowy
2010000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://wvoice.pl/
Email
anna.krawczyk@warsawvoice.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności: WV Marketing to firma, która prowadzi platformę e-commerce znaną jako wvoice.pl. ...
W skrócie
  • Sprzedaż prenumerat czasopism
  • Oferowanie różnych opcji prenumeraty (roczna, półroczna, dwuletnia)
  • Dzięki intuicyjnej platformie e-commerce, zakupy są proste
  • Możliwość modyfikacji zamówień przed finalizacją
  • Transparentność procesów składania zamówień

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wv marketing osiągnęła 3 348 472 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 348 472 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 293 083 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 55 388 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 140 811 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 348 472 zł w 2021 roku.
• 2 563 828 zł w 2020 roku.
• 2 241 320 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5909 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 55 388 zł w 2021 roku.
• 75 434 zł w 2020 roku.
• 3482 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Wv marketing wynosi 2 977 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 524 103 zł a 8 371 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 167 396 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 977 971 zł w 2021 roku.
• 2 493 517 zł w 2020 roku.
• 1 934 127 zł w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Wv marketing wyniosła 2 190 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 190 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 190 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 698 804 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 492 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 218 655 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 190 949 zł w 2021 roku.
• 1 966 663 zł w 2020 roku.
• 1 657 155 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Wv marketing wyniosły 1 492 145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 190 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 152 143 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 492 145 zł w 2021 roku
• 1 323 247 zł w 2020 roku
• 1 089 173 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku
• 66% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wv marketing wykazała przychody na poziomie 3 348 472 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 60 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 5478 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 55 388 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1096 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5478 zł w 2021 roku
• 6442 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Wv marketing wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Wydawanie książek".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Warsaw Voice posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 11.10.2007 jest Warsaw Voice kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 14.01.2004 do 11.10.2007 był Warsaw Voice kontrolując 100% udziałów.