SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADA PREZES ZARZĄDU STOWARZYSZENIA DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Promowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej
Inicjatywy takie jak 'Marketing Masterminds' dla rozwoju talentów
Koalicja 'Marketerzy dla Lepszych Badań' na rzecz jakości badań mediów
Organizacja interaktywnych paneli i podcastów w celu wymiany wiedzy
Reprezentacja polskiego rynku reklamy na forum międzynarodowym
IAA Polska, czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, to organizacja skupiająca profesjonalistów branży marketingowej w Polsce. Jej misją jest promowanie zrównoważonego rozwoju na rynku komunikacji marketingowej, z poszanowaniem zasad etyki oraz transparentności. IAA Polska dąży do dialogu wśród członków, marketerów i agencji, aby kształtować standardy oraz dobre praktyki w reklamie. W ramach swoich działań, organizacja oferuje szereg inicjatyw edukacyjnych oraz programów liderskich, takich jak „Marketing Masterminds”, który ma na celu rozwijanie talentów w branży. Dodatkowo, IAA Polska angażuje się w różnorodne projekty, jak chociażby koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań”, mająca na celu poprawę jakości badań mediów. Stowarzyszenie działa również globalnie, biorąc udział w międzynarodowych kongresach i konsultacjach, co podkreśla jego znaczenie na arenie międzynarodowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam osiągnęła 1 535 777 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 534 365 zł. Pozostałe przychody to 1412 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 608 121 zł.
Strata netto wyniosła 73 756 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 170 740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 535 777 zł w 2023 roku.
• 874 920 zł w 2022 roku.
• 1 108 869 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -39 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 756 zł w 2023 roku.
• -62 062 zł w 2022 roku.
• 11 234 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wynosi -64 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
38 424 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -63 783 zł w
2023 roku.
• -68 637 zł w
2022 roku.
• 23 815 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wynosi 1 356 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 839 443 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 42 506 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 356 065 zł w 2023 roku.
• 970 811 zł w 2022 roku.
• 1 218 261 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wyniosły 1 589 913
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wyniosła 511 021 zł.
a
ktywa obrotowe to 511 021 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 511 021 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 442 952 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 68 069 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 512 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 511 021 zł w 2023 roku.
• 757 758 zł w 2022 roku.
• 640 961 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wyniosły 68 069 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 511 021 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 68 069 zł w 2023 roku
• 241 051 zł w 2022 roku
• 62 191 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wykazała przychody na poziomie 1 535 777 zł.
Organizacja zarobiła -66 197 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7559 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 756 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 485 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7559 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 10 111 zł w 2021 roku
Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Działalność organizacji profesjonalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
IAA POLSKA MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAM