STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW I DZIENNIKARZY RADIOWYCH KRS
0000150767
NIP
7822184952
REGON
639838688

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
178 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-493 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,3 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. GROCHOWSKA, 45 A
Kod pocztowy
60-277
Rejestracja
2003-02-21
Rozpoczęcie działalności
2000-11-21
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuroradiowiec@gmail.com
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PISM W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE JEST: - PODPIS PREZESA ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PODPIS PREZESA ZARZĄDU I JEDNEGO Z WICEPREZESÓW ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Opis
Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych (SPiDR) to organizacjanon-profit, działająca od 2000 roku, która łączy przedstawicieli mediów i lokalnych społeczności w Polsce. Organizacja wyróżnia się swoimi projektami edukacyjnymi oraz społecznymi, które mają na celu profilaktykę zdrowotną i edukację w różnych dziedzinach. SPiDR jest operatorem ogólnopolskich kampanii takich jak „Zachowaj Trzeźwy Umysł”, a także programów dotyczących odpowiedzialności w ruchu drogowym, przeciwdziałaniu przemocy i uzależnieniom. Organizacja od początku swojej działalności skupiała się na budowaniu dialogu między mediami a społecznościami, angażując się w tworzenie audycji edukacyjnych z różnych dziedzin, rozwoju kompetencji dziennikarzy oraz organizacji warsztatów i konferencji. Współpracuje z wieloma instytucjami oraz fundacjami, co pozwala jej na realizację innowacyjnych projektów e-learningowych dla nauczycieli oraz pedagogów. SPiDR dąży do podnoszenia świadomości społecznej oraz wspierania zdrowego stylu życia poprzez profesjonalne działania medialne.
W skrócie
  • Realizacja ogólnopolskich projektów profilaktyczno-edukacyjnych
  • Produkcja audycji edukacyjnych z zakresu zdrowia i społeczności
  • Kampanie takie jak „Zachowaj Trzeźwy Umysł” i „Odpowiedzialny Kierowca”
  • Edukacja nauczycieli za pomocą platformy e-learningowej
  • Organizacja warsztatów i konferencji dla dziennikarzy

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc osiągnęła 1 874 019 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 874 019 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 367 347 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 493 328 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 79 838 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 874 019 zł w 2023 roku.
• 1 848 152 zł w 2022 roku.
• 1 828 248 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 444 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -493 328 zł w 2023 roku.
• -455 077 zł w 2022 roku.
• -430 273 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wynosi 1 249 346 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 685 047 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 53 225 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 249 346 zł w 2023 roku.
• 1 232 101 zł w 2022 roku.
• 1 218 832 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wynosi 0,61%. To oznacza, że firma ma szansę 0,61% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,152% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,61% w 2023 roku.
• 0,76% w 2022 roku.
• 0,75% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wyniosła 178 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 178 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 671 447 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 671 447 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 985 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 178 119 zł w 2023 roku.
• 234 791 zł w 2022 roku.
• 241 681 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -277%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wyniosły 671 447 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 178 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 377%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7459 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 671 447 zł w 2023 roku
• 689 867 zł w 2022 roku
• 671 954 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 91.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 377% w 2023 roku
• 294% w 2022 roku
• 278% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wykazała przychody na poziomie 1 874 019 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie producentów i dziennikarzy radiowyc wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność organizacji profesjonalnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW I DZIENNIKARZY RADIOWYC

Organizacja Numer KRS
1
0000686364
2
0000206867
3
0000215158
4
0000133022
5
0000138363
6
0000152234
7
0000035446
8
0000266849
9
0000171724
10
0000024941
11
0000224217
12
0000204567
13
0000186215
14
0000015778
15
0000111016
16
0000108975
17
0000238646
18
0000015017
19
0000017674
20
0000051601
21
0000181074
22
0000204589
23
0000205384
24
0000997203
25
0000022687
26
0000224480
27
0000857355
28
0000397471
29
0000412741
30
0000140936