Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" osiągnęła 67 012 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 985 zł. Pozostałe przychody to 26 zł.
Całkowite koszty wyniosły 120 253 zł.
Strata netto wyniosła 53 267 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -803 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 012 zł w 2023 roku.
• 1 005 845 zł w 2022 roku.
• 6 808 327 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -176 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 267 zł w 2023 roku.
• -21 267 zł w 2022 roku.
• 1 132 164 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi -53 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi 82 815 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 203 418 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 401 636 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 815 zł w 2023 roku.
• 748 654 zł w 2022 roku.
• 10 385 704 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4800
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosły 120 007
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 513 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4800 zł w 2023 roku
• 60 155 zł w 2022 roku
• 53 975 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosła 96 923 zł.
a
ktywa trwałe to 13 135 zł.
a
ktywa obrotowe to 83 788 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 96 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 50 854 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 068 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -262 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 96 923 zł w 2023 roku.
• 111 583 zł w 2022 roku.
• 1 884 507 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -105%.
Marża operacyjna wyniosła -79%.
Marża netto wyniosła -79%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosły 46 068 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 96 923 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 068 zł w 2023 roku
• 7461 zł w 2022 roku
• 126 954 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wykazała przychody na poziomie 67 012 zł.
Organizacja zarobiła -53 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 267 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -31 682 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 114 943 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wrona Krzysztof
posiada 49 udziałów, które stanowią 96.1% firmy.
Największym udziałowcem od 17.04.2020 jest
Wrona Krzysztof
kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.04.2014 do 17.04.2020
był Wrona Krzysztof
kontrolując 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.01.2006 do 15.04.2014:
• Wrona Krzysztof (33% udziałów)
• Filipenka Aliaksandr (33% udziałów)
• Hanchar Mikalai (33% udziałów)
Podobne organizacje do
AGENCJA REKLAMOWO-HANDLOWA "CMYK"