SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU ZRZESZENIA UPOWAŻNIENI SĄ PRZYNAJMNIEJ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE JEDNYM Z NICH ZAWSZE MUSI BYĆ PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax osiągnęła 5 121 538 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 029 948 zł. Pozostałe przychody to 91 589 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 607 526 zł.
Zysk netto wyniósł 422 422 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 189 682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 121 538 zł w 2023 roku.
• 3 866 444 zł w 2022 roku.
• 2 331 246 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 422 422 zł w 2023 roku.
• 91 359 zł w 2022 roku.
• -24 437 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 331 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
59 144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 330 844 zł w
2023 roku.
• 92 857 zł w
2022 roku.
• -151 724 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 5 420 863 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
316 817 zł a 12 803 844 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 281 439 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 420 863 zł w 2023 roku.
• 3 011 585 zł w 2022 roku.
• 1 554 164 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 001 590
zł.
Koszty operacyjne Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosły 4 699 104
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
51 426 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 001 590 zł w 2023 roku
• 729 743 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosła 876 111 zł.
a
ktywa trwałe to 127 047 zł.
a
ktywa obrotowe to 749 064 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 749 064 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 422 422 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 326 642 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 749 064 zł w 2023 roku.
• 393 482 zł w 2022 roku.
• 256 240 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosły 326 642 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 749 064 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 326 642 zł w 2023 roku
• 302 122 zł w 2022 roku
• 280 676 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wykazała przychody na poziomie 5 121 538 zł.
Organizacja zarobiła 422 422 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 422 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -697 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność taksówek osobowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ZRZESZENIE WŁAŚCICIELI PRYWATNEGO TRANSPORTU CITY PLUS NEPTUN TAX