Organizacja Truck-trans service osiągnęła 3 851 290 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 850 640 zł. Pozostałe przychody to 650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 834 236 zł.
Zysk netto wyniósł 16 404 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 851 290 zł w 2023 roku.
• 3 762 448 zł w 2022 roku.
• 3 554 584 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -30 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 404 zł w 2023 roku.
• 82 182 zł w 2022 roku.
• 159 249 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-trans service wynosi 3 394 278 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
164 039 zł a 9 628 225 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -138 854 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 394 278 zł w 2023 roku.
• 4 485 858 zł w 2022 roku.
• 4 593 917 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-trans service wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-trans service wyniosła 1 296 431 zł.
a
ktywa trwałe to 192 937 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 103 494 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 296 431 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 014 848 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 281 583 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -91 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 296 431 zł w 2023 roku.
• 2 589 517 zł w 2022 roku.
• 2 544 632 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-trans service wyniosły 281 583 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 296 431 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 281 583 zł w 2023 roku
• 391 073 zł w 2022 roku
• 428 370 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-trans service wykazała przychody na poziomie 3 851 290 zł.
Organizacja zarobiła 23 055 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6651 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 404 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4777 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6651 zł w 2023 roku
• 9193 zł w 2022 roku
• 9078 zł w 2021 roku
Organizacja Truck-trans service wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dartom
posiada 150 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.01.2016 jest
Dartom
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.08.2011 do 15.01.2016:
• Szumacher Dariusz (33% udziałów)
• Dartom (33% udziałów)
• Bielecka Magdalena (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.07.2003 do 18.08.2011:
• Szumacher Dariusz (33% udziałów)
• Zambrzycki Adam (33% udziałów)
• Bielecka Magdalena (33% udziałów)