Organizacja Truck-trans service osiągnęła 3 726 732 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 726 732 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 726 732 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 726 732 zł w 2024 roku.
• 3 851 290 zł w 2023 roku.
• 3 762 448 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -28 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 16 404 zł w 2023 roku.
• 82 182 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck-trans service wynosi 122 tys. zł.
EBITDA Truck-trans service wynosi 179 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
15 373 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 122 124 zł w
2024 roku.
• 99 032 zł w
2023 roku.
• 91 157 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
9384 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 179 405 zł w
2024 roku.
• 166 530 zł w
2023 roku.
• 158 280 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-trans service wynosi 3 329 084 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 316 830 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -128 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 329 084 zł w 2024 roku.
• 3 394 278 zł w 2023 roku.
• 4 485 858 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-trans service wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 405 573
zł.
Koszty operacyjne Truck-trans service wyniosły 3 604 608
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
57 405 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 405 573 zł w 2024 roku
• 1 448 042 zł w 2023 roku
• 1 392 332 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2024 roku
•
39% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-trans service wyniosła 1 468 370 zł.
a
ktywa trwałe to 130 431 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 337 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 468 370 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 126 128 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 342 242 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -54 010 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 468 370 zł w 2024 roku.
• 1 296 431 zł w 2023 roku.
• 2 589 517 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-trans service wyniosły 342 242 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 468 370 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 342 242 zł w 2024 roku
• 281 583 zł w 2023 roku
• 391 073 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2024 roku
• 22% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-trans service wykazała przychody na poziomie 3 726 732 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 6651 zł w 2023 roku
• 9193 zł w 2022 roku
Organizacja Truck-trans service wykazała zysk netto większy niż 40% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dartom
posiada 150 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.01.2016 jest
Dartom
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.08.2011 do 15.01.2016:
• Dartom (33% udziałów)
• Szumacher Dariusz (33% udziałów)
• Bielecka Magdalena (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.07.2003 do 18.08.2011:
• Zambrzycki Adam (33% udziałów)
• Szumacher Dariusz (33% udziałów)
• Bielecka Magdalena (33% udziałów)