SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE: SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB PROKURENT SAMODZIELNIE.
Organizacja "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg osiągnęła 32 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 340 zł. Pozostałe przychody to 1192 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 657 792 zł.
Strata netto wyniosła 5 626 452 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -7285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 533 zł w 2023 roku.
• 69 144 zł w 2022 roku.
• 38 143 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -812 179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 626 452 zł w 2023 roku.
• -208 773 zł w 2022 roku.
• -19 704 811 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wynosi -343 tys. zł.
EBITDA "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wynosi -343 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
74 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -342 939 zł w
2023 roku.
• -240 916 zł w
2022 roku.
• -19 706 087 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
74 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -342 939 zł w
2023 roku.
• -240 916 zł w
2022 roku.
• -19 706 087 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wynosi 21 689 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 81 332 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4857 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 689 zł w 2023 roku.
• 46 096 zł w 2022 roku.
• 25 429 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wynosi 1,29%. To oznacza, że firma ma szansę 1,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,800% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,29% w 2023 roku.
• 9,3% w 2022 roku.
• 2,62% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 108 985
zł.
Koszty operacyjne "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wyniosły 374 279
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 288 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 108 985 zł w 2023 roku
• 219 545 zł w 2022 roku
• 145 363 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
79% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wyniosła 15 754 778 zł.
a
ktywa trwałe to 8 334 634 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 420 143 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 754 778 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -154 655 469 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 170 410 247 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4 546 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 754 778 zł w 2023 roku.
• 21 351 934 zł w 2022 roku.
• 21 521 442 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła -1,094%.
Marża netto wyniosła -17,295%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 171.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2717.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wyniosły 170 410 247 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 754 778 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,082%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -289 695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 170 410 247 zł w 2023 roku
• 170 380 952 zł w 2022 roku
• 170 341 688 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 113.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1082% w 2023 roku
• 798% w 2022 roku
• 792% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wykazała przychody na poziomie 32 533 zł.
Organizacja zarobiła -4 107 749 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 518 703 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 626 452 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -37% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 253 117 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 518 703 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "drogbud" podkarpacki holding budowy dróg wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg i autostrad".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00007%.