Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW RADY NACZELNEJ DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: - POPULARYZACJA I ROZWÓJ INTERNETU JAKO NIEZALEŻNEGO MEDIUM ORAZ ISTOTNEGO ELEMENTU W ZESTAWIE MEDIÓW WYKORZYSTYWANYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ, - KRZEWIENIE WIEDZY NA TEMAT MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA INTERNETU DLA CELÓW MARKETINGOWYCH, - MONITOROWANIE ZJAWISK ZACHODZĄCYCH W POLSKIM INTERNECIE I ICH DOKUMENTACJA, - PROMOWANIE BADAŃ ILOŚCIOWYCH I DEMOGRAFICZNYCH POLSKIEGO INTERNETU, - PROMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU KONTROLOWANIE WIARYGODNOŚCI DANYCH PUBLIKOWANYCH PRZEZ FIRMY KOMERCYJNIE WYKORZYSTUJĄCE INTERNET, - ODKRYWANIE ZALET ORAZ WYKORZYSTANIE MOŻLIWOŚCI, KTÓRE DAJE REKLAMA INTERNETOWA W PORÓWNANIU Z REKLAMAMI W INNYCH MEDIACH, - USTANOWIENIE, ROZWÓJ ORAZ WERYFIKACJA STANDARDÓW I ZASAD STOSOWANIA TECHNIK MARKETINGOWYCH W INTERNECIE, - ZBIERANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI NA TEMAT WSZYSTKICH ISTOTNYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH INTERNETU I REKLAMY ZWIĄZANEJ Z INTERNETEM ORAZ UDOSTĘPNIANIE TAKIEJ DOKUMENTACJI CZŁONKOM STOWARZYSZENIA ORAZ SZERSZEJ PUBLICZNOŚCI, JEŚLI TO BĘDZIE UŻYTECZNE, - MIĘDZYNARODOWA WYMIANA POGLĄDÓW DOTYCZĄCYCH MARKETINGU W INTERNECIE, - ORGANIZOWANIE SEMINARIÓW DOTYCZĄCYCH MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA ŚRODOWISKA BIZNESU REKLAMOWEGO, MARKETINGOWEGO ORAZ MEDIOWEGO, - PROWADZENIE BADAŃ MARKETINGOWYCH, MAJĄCYCH ZASTOSOWANIE W REKLAMIE INTERNETOWEJ, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SPECJALNYCH FORM REKLAMOWANIA, - DOSTARCZANIE INFORMACJI O INTERNECIE I MARKETINGU ON-LINE SZEROKIEJ PUBLICZNOŚCI, - INICJOWANIE I POPIERANIE INICJATYW, KTÓRE SĄ PODOBNE LUB TOŻSAME Z CELAMI STOWARZYSZENIA.