SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PAR. 23 UST. 1 PKT 1 STATUTU DO KOMPETENCJI ZARZĄDU NALEŻY: 1. REPREZENTOWANIE STOWARZYSZENIA NA ZEWNĄTRZ I DZIAŁANIE W JEGO IMIENIU, PAR. 36 STATUTU DO ZAWIERANIA UMÓW, UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE I PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA LUB SKARBNIKA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1. WSPIERANIE ROZWOJU USŁUG KONFERENCYJNYCH I KONGRESOWYCH W POLSCE, SZCZEGÓLNIE POPRZEZ ROZWÓJ PRODUKTÓW MARKOWYCH I ZWIĘKSZANIE ICH KONKURENCYJNOŚCI NA RYNKU KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM; 2. POMOC W PODNOSZENIU PROFESJONALNEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI ZRZESZONYCH CZŁONKÓW W ZAKRESIE ORGANIZOWANIA KONFERENCJI, KONGRESÓW I IMPREZ MOTYWACYJNYCH; 3. UMACNIANIE POZYCJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ SPECJALISTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ ZAWODOWO ORGANIZOWANIEM W/W IMPREZ; 4. TWORZENIE FORUM NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW RÓŻNYCH GRUP ZAWODOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM I REALIZACJĄ W/W IMPREZ, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A) ORGANIZATORÓW KONFERENCJI, KONGRESÓW I IMPREZ MOTYWACYJNYCH B) REPREZENTANTÓW FIRM, INSTYTUCJI I STOWARZYSZEŃ, KTÓRE W RAMACH SWEJ DZIAŁALNOŚCI ORGANIZUJĄ SAMODZIELNIE LUB ZLECAJĄ ORGANIZACJĘ IMPREZ JAK WYŻEJ C) GESTORÓW OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH D) GESTORÓW SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO; 5. TWORZENIE FORUM UZGADNIANIA WSPÓLNYCH DZIAŁAŃ DLA OSIĄGANIA STATUTOWYCH CELÓW; 6. PROMOCJA OFERT KONFERENCYJNYCH I KONGRESOWYCH JAKO PRODUKTÓW MARKOWYCH; 7. REPREZENTOWANIE INTERESÓW PRZEDSIĘBIORCÓW I INNYCH OSÓB ZRZESZONYCH W STOWARZYSZENIU, W ZAKRESIE ICH UDZIAŁU W ROZWIJANIU USŁUG KONFERENCYJNYCH I KONGRESOWYCH; 8. WSPIERANIE REALIZACJI STRATEGII ROZWOJU NARODOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
Organizacja wspiera rozwój usług konferencyjnych w Polsce.
Zrzesza około 80 członków z branży turystyki biznesowej.
Współpracuje z rządem i organizacjami w celu zwiększenia profesjonalizmu sektora.
Organizuje projekty takie jak "Spotlight on Poland" i "Tydzień Spotkań w Polsce".
Podnosi standardy dzięki edukacji i wydarzeniom networkingowym.
1998 roku działa na rzecz profesjonalizacji usług konferencyjnych w Polsce. Główne cele stowarzyszenia koncentrują się na podnoszeniu wiedzy i umiejętności osób związanych z branżą spotkań, a także na wzmacnianiu ich zawodowej pozycji. SKKP reprezentuje interesy sektora turystyki biznesowej, obejmując zarówno osoby fizyczne, jak i prawne, które zajmują się organizacją kongresów, wydarzeń motywacyjnych oraz targów. Stowarzyszenie współpracuje z władzami rządowymi oraz organizacjami branżowymi, zarówno w kraju, jak i za granicą. SKKP zrzesza około 80 członków, w tym zarówno członków zwyczajnych jak i wspierających. Strategiczne cele stowarzyszenia obejmują poprawę standardów profesjonalizmu w branży poprzez edukację oraz tworzenie możliwości networkingowych dla członków. Dodatkowo, stowarzyszenie podejmuje działania mające na celu zwiększenie wartości i ilości zleceń organizowanych przez swoich członków oraz rozwój usług konferencyjnych w Polsce.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE KONFERENCJE I KONGRESY W POLSC