SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie osiągnęła 250 084 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 250 084 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 244 488 zł.
Zysk netto wyniósł 5596 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 74 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 250 084 zł w 2020 roku.
• 523 999 zł w 2019 roku.
• 592 387 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5596 zł w 2020 roku.
• 15 448 zł w 2019 roku.
• 17 914 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 6 tys. zł.
EBITDA Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 10 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2760 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6365 zł w
2020 roku.
• 17 882 zł w
2019 roku.
• 21 537 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 335 714 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
55 960 zł a 781 908 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 105 805 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 335 714 zł w 2020 roku.
• 553 537 zł w 2019 roku.
• 479 464 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2020 roku.
• 0,11% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji muzyki polskie wyniosła 716 928 zł.
a
ktywa trwałe to 84 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 632 428 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 716 928 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 195 477 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 521 451 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 716 928 zł w 2020 roku.
• 685 888 zł w 2019 roku.
• 674 783 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -86.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji muzyki polskie wyniosły 521 451 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 716 928 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -40 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 521 451 zł w 2020 roku
• 496 007 zł w 2019 roku
• 657 605 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2020 roku
• 72% w 2019 roku
• 97% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie wykazała przychody na poziomie 250 084 zł.
Organizacja zarobiła 6331 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 735 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5596 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 245 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 735 zł w 2020 roku
• 2124 zł w 2019 roku
• 3501 zł w 2018 roku
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.0003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA PROMOCJI MUZYKI POLSKIE