FUNDACJA PROMOCJI MUZYKI POLSKIEJ KRS
0000146832
NIP
1132397615
REGON
011052675

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
717 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
250 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
6 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
336 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MAZOWIECKA, 11
Kod pocztowy
00-052
Rejestracja
2003-01-20
Rozpoczęcie działalności
1992-03-04
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie osiągnęła 250 084 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 250 084 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 244 488 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 5596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 74 211 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 250 084 zł w 2020 roku.
• 523 999 zł w 2019 roku.
• 592 387 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2511 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5596 zł w 2020 roku.
• 15 448 zł w 2019 roku.
• 17 914 zł w 2018 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 6 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 10 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 2760 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6365 zł w 2020 roku.
• 17 882 zł w 2019 roku.
• 21 537 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 335 714 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 55 960 zł a 781 908 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 105 805 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 335 714 zł w 2020 roku.
• 553 537 zł w 2019 roku.
• 479 464 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja promocji muzyki polskie wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2020 roku.
• 0,11% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji muzyki polskie wyniosła 716 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 84 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 632 428 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 716 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 195 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 521 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 949 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 716 928 zł w 2020 roku.
• 685 888 zł w 2019 roku.
• 674 783 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -86.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fundacja promocji muzyki polskie wyniosły 521 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 716 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -40 456 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 521 451 zł w 2020 roku
• 496 007 zł w 2019 roku
• 657 605 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2020 roku
• 72% w 2019 roku
• 97% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie wykazała przychody na poziomie 250 084 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 6331 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5596 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 245 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 735 zł w 2020 roku
• 2124 zł w 2019 roku
• 3501 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fundacja promocji muzyki polskie wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki