BESKIDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE "TRANSBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000143464
NIP
5471864576
REGON
072257800

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
714 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
693 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-9 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
946 tys.
Branża główna: Transport drogowy towarów
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
TRAUGUTTA, 16
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2003-01-14
Rozpoczęcie działalności
1999-04-01
Kapitał zakładowy
1334500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: -PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO -DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU -JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT -DWÓCH PROKURENTÓW
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" osiągnęła 692 823 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 673 387 zł. Pozostałe przychody to 19 436 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 682 236 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 8849 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 18 435 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 692 823 zł w 2023 roku.
• 873 539 zł w 2022 roku.
• 592 444 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5139 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8849 zł w 2023 roku.
• 43 926 zł w 2022 roku.
• -35 999 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBIT wynosi NaN zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBITDA wynosi NaN zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wynosi 945 922 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 581 544 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -455 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 945 922 zł w 2023 roku.
• 1 248 741 zł w 2022 roku.
• 852 694 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wyniosła 713 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 488 593 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 224 977 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 713 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 645 386 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 68 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4329 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 713 569 zł w 2023 roku.
• 707 123 zł w 2022 roku.
• 672 120 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wyniosły 68 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 713 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1779 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 68 183 zł w 2023 roku
• 52 888 zł w 2022 roku
• 61 811 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wykazała przychody na poziomie 692 823 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -8849 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8849 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -307 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Litner Artur posiada 3863 udziałów, które stanowią 28.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Litner Adam posiada 3695 udziałów, które stanowią 27.7% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Makowski Franciszek posiada 2300 udziałów, które stanowią 17.2% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zemanek Stanisław posiada 1778 udziałów, które stanowią 13.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.11.2013 jest Litner Artur kontrolujący 29% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 17.11.2011 do 26.11.2013 był Litner Adam kontrolując 28% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 05.11.2009 do 17.11.2011 najwięcej udziałów posiadał Litner Adam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 27%.

Podobne organizacje do BESKIDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE "TRANSBUD"