Organizacja Media-kontakt osiągnęła 682 641 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 682 641 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 070 052 zł.
Strata netto wyniosła 387 411 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 078 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 682 641 zł w 2019 roku.
• 459 082 zł w 2018 roku.
• 6 838 816 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -261 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -387 411 zł w 2019 roku.
• -227 705 zł w 2018 roku.
• 135 611 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media-kontakt wynosi -387 tys. zł.
EBITDA Media-kontakt wynosi -378 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
279 854 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -387 409 zł w
2019 roku.
• -227 705 zł w
2018 roku.
• 172 300 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
1 330 223 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -377 703 zł w
2019 roku.
• -217 999 zł w
2018 roku.
• 2 282 743 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media-kontakt wynosi 455 094 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 706 602 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 533 767 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 455 094 zł w 2019 roku.
• 556 250 zł w 2018 roku.
• 5 522 628 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media-kontakt wynosi 1,52%. To oznacza, że firma ma szansę 1,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,754% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,52% w 2019 roku.
• 0,07% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media-kontakt wyniosła 173 875 zł.
a
ktywa trwałe to 101 099 zł.
a
ktywa obrotowe to 72 776 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 173 875 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -53 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 227 692 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -239 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 173 875 zł w 2019 roku.
• 435 262 zł w 2018 roku.
• 653 154 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -223%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 720%.
Marża operacyjna wyniosła -57%.
Marża netto wyniosła -57%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -121.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 347.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media-kontakt wyniosły 227 692 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 173 875 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 131%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 227 692 zł w 2019 roku
• 101 668 zł w 2018 roku
• 91 855 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 131% w 2019 roku
• 23% w 2018 roku
• 14% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media-kontakt wykazała przychody na poziomie 682 641 zł.
Organizacja zarobiła -387 411 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -387 411 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 905 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 31 810 zł w 2017 roku
Organizacja Media-kontakt wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.02%.