SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I DZIAŁANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja Hugli food polska osiągnęła 25 267 610 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 267 610 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 976 495 zł.
Zysk netto wyniósł 1 291 115 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 941 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 267 610 zł w 2023 roku.
• 22 631 128 zł w 2022 roku.
• 17 098 644 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 291 115 zł w 2023 roku.
• 944 691 zł w 2022 roku.
• 416 124 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hugli food polska wynosi 27 180 684 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 171 152 zł a 63 169 024 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 355 327 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 180 684 zł w 2023 roku.
• 23 068 999 zł w 2022 roku.
• 16 557 889 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Hugli food polska wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hugli food polska wyniosła 9 381 819 zł.
a
ktywa trwałe to 65 424 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 316 395 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 381 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 894 869 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 486 951 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 732 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 381 819 zł w 2023 roku.
• 8 146 966 zł w 2022 roku.
• 6 516 269 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hugli food polska wyniosły 2 486 951 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 381 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -44 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 486 951 zł w 2023 roku
• 2 543 212 zł w 2022 roku
• 1 857 207 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hugli food polska wykazała przychody na poziomie 25 267 610 zł.
Organizacja zarobiła 1 761 543 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 470 428 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 291 115 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 533 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 470 428 zł w 2023 roku
• 336 894 zł w 2022 roku
• 214 899 zł w 2021 roku
Organizacja Hugli food polska wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Hugli Food S.r.o.
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.03.2021 jest
Hugli Food S.r.o.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2003 do 03.03.2021
był Hugli Food Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 11.10.2002 do 12.05.2003 najwięcej udziałów posiadał Hugli Food Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.