SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ NA ZEWNĄTRZ MOŻE REPREZENTOWAĆ KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB POWOŁANY PROKURENT SAMOISTNY
Organizacja "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji osiągnęła 15 640 456 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 544 384 zł. Pozostałe przychody to 96 072 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 801 584 zł.
Zysk netto wyniósł 1 742 801 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 297 757 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 640 456 zł w 2023 roku.
• 3 143 809 zł w 2022 roku.
• 2 385 037 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 287 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 742 801 zł w 2023 roku.
• 218 149 zł w 2022 roku.
• 142 101 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wynosi 19 909 530 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 511 357 zł a 39 101 140 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 033 198 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 909 530 zł w 2023 roku.
• 3 865 226 zł w 2022 roku.
• 2 891 571 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 991 566
zł.
Koszty operacyjne "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wyniosły 13 458 617
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
91 096 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 991 566 zł w 2023 roku
• 723 350 zł w 2022 roku
• 394 565 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wyniosła 6 376 336 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 871 737 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 504 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 376 336 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 348 475 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 027 860 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 864 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 376 336 zł w 2023 roku.
• 2 617 725 zł w 2022 roku.
• 2 004 240 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wyniosły 3 027 860 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 376 336 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 395 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 027 860 zł w 2023 roku
• 1 422 051 zł w 2022 roku
• 1 026 714 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wykazała przychody na poziomie 15 640 456 zł.
Organizacja zarobiła 2 152 801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 410 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 742 801 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 619 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 410 000 zł w 2023 roku
• 21 628 zł w 2022 roku
• 2300 zł w 2021 roku
Organizacja "fagpol" przedsiębiorstwo transportu międzynarodowego i spedycji wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Czornik Joachim
posiada 207 udziałów, które stanowią 50.2% firmy.