SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU IZBY UPRAWNIENI SĄ: 1) DO KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES IZBY JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH WICEPREZESÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE 2) POWYŻEJ KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU IZBY LUB WICEPREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z DWOMA CZŁONKAMI ZARZĄDU IZBY.
Reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym
Współpraca z administracją w zakresie regulacji transportowych
Zrzesza ponad 70 przedsiębiorstw z branży kolejowej
Działalność w dwóch głównych sekcjach: budownictwa kolejowego i przewozów
Organizacja konsultacji i spotkań branżowych
Izba Gospodarcza Transportu Lądowego (IGTL) jest organizacją samorządu gospodarczego, która powstała w 1995 roku. Jej celem jest reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym oraz inwestycjami infrastrukturalnymi na poziomie krajowym i unijnym. IGTL skupia ponad 70 przedsiębiorstw z całej Polski, zróżnicowanych pod względem działalności, co sprawia, że stanowi istotny głos w branży kolejowej. Izba angażuje się w konsultacje dotyczące regulacji transportowych i aktywnie współpracuje z instytucjami ale również administracją, aby wspierać rozwój sektora. Historia IGTL wiąże się z przekształceniami gospodarczymi w Polsce lat 90., kiedy to powstała z inicjatywy członków Transport-Biznes-Klubu. Obecnie, Izba dąży do zintegrowania i reprezentacji swoich członków poprzez różne sekcje branżowe, jak Sekcja Budownictwa Kolejowego oraz Sekcja Przewozów i Taboru, które zajmują się specyfiką działalności w swoich obszarach. W działalności IGTL podkreśla się znaczenie prestiżu i wiarygodności, które to wartości przyciągają nowe przedsiębiorstwa do członkostwa. Dzięki swoim wyspecjalizowanym sekcjom Izba ma możliwość dostosowania działań do aktualnych potrzeb członków, a także wpływania na kształt regulacji dotyczących transportu kolejowego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg osiągnęła 880 615 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 879 966 zł. Pozostałe przychody to 649 zł.
Całkowite koszty wyniosły 678 736 zł.
Zysk netto wyniósł 201 230 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 59 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 880 615 zł w 2023 roku.
• 610 737 zł w 2022 roku.
• 510 130 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 28 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 201 230 zł w 2023 roku.
• 69 523 zł w 2022 roku.
• -92 207 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 201 tys. zł.
EBITDA Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 204 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
28 520 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 200 637 zł w
2023 roku.
• 69 535 zł w
2022 roku.
• -93 512 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 1 903 441 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
511 445 zł a 2 817 219 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 173 764 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 903 441 zł w 2023 roku.
• 1 045 774 zł w 2022 roku.
• 648 466 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 346 464
zł.
Koszty operacyjne Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosły 679 329
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 519 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 346 464 zł w 2023 roku
• 306 194 zł w 2022 roku
• 288 357 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2023 roku
•
57% w 2022 roku
•
48% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosła 701 877 zł.
a
ktywa obrotowe to 701 877 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 701 877 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 681 927 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 950 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 701 877 zł w 2023 roku.
• 494 928 zł w 2022 roku.
• 458 962 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosły 19 950 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 701 877 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 950 zł w 2023 roku
• 14 231 zł w 2022 roku
• 47 789 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała przychody na poziomie 880 615 zł.
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
IZBA GOSPODARCZA TRANSPORTU LĄDOWEG