IZBA GOSPODARCZA TRANSPORTU LĄDOWEGO KRS
0000130913
NIP
5271049972
REGON
011594198

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
459 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
510 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-92 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
648 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. JEROZOLIMSKIE, 125/127
Kod pocztowy
02-017
Rejestracja
2002-09-18
Rozpoczęcie działalności
1996-02-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD IZBY
Strona www
Forma prawna
IZBA GOSPODARCZA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU IZBY UPRAWNIENI SĄ: 1) DO KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES IZBY JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH WICEPREZESÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE 2) POWYŻEJ KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU IZBY LUB WICEPREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z DWOMA CZŁONKAMI ZARZĄDU IZBY.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA IZBY
Opis
Izba Gospodarcza Transportu Lądowego (IGTL) jest organizacją samorządugospodarczego, która powstała w 1995 roku. Jej celem jest reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym oraz inwestycjami infrastrukturalnymi na poziomie krajowym i unijnym. IGTL skupia ponad 70 przedsiębiorstw z całej Polski, zróżnicowanych pod względem działalności, co sprawia, że stanowi istotny głos w branży kolejowej. Izba angażuje się w konsultacje dotyczące regulacji transportowych i aktywnie współpracuje z instytucjami ale również administracją, aby wspierać rozwój sektora. Historia IGTL wiąże się z przekształceniami gospodarczymi w Polsce lat 90., kiedy to powstała z inicjatywy członków Transport-Biznes-Klubu. Obecnie, Izba dąży do zintegrowania i reprezentacji swoich członków poprzez różne sekcje branżowe, jak Sekcja Budownictwa Kolejowego oraz Sekcja Przewozów i Taboru, które zajmują się specyfiką działalności w swoich obszarach. W działalności IGTL podkreśla się znaczenie prestiżu i wiarygodności, które to wartości przyciągają nowe przedsiębiorstwa do członkostwa. Dzięki swoim wyspecjalizowanym sekcjom Izba ma możliwość dostosowania działań do aktualnych potrzeb członków, a także wpływania na kształt regulacji dotyczących transportu kolejowego.
W skrócie
  • Reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym
  • Współpraca z administracją w zakresie regulacji transportowych
  • Zrzesza ponad 70 przedsiębiorstw z branży kolejowej
  • Działalność w dwóch głównych sekcjach: budownictwa kolejowego i przewozów
  • Organizacja konsultacji i spotkań branżowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg osiągnęła 510 130 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 508 825 zł. Pozostałe przychody to 1305 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 601 032 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 92 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -24 331 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 510 130 zł w 2021 roku.
• 459 756 zł w 2020 roku.
• 447 416 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -50 152 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -92 207 zł w 2021 roku.
• 39 851 zł w 2020 roku.
• -86 967 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 648 466 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 644 694 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -128 718 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 648 466 zł w 2021 roku.
• 843 442 zł w 2020 roku.
• 645 925 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosła 458 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 458 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 458 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 411 173 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -38 356 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 458 962 zł w 2021 roku.
• 520 830 zł w 2020 roku.
• 487 819 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosły 47 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 458 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8085 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 789 zł w 2021 roku
• 17 450 zł w 2020 roku
• 24 289 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
• 5% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała przychody na poziomie 510 130 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0008%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki