SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU IZBY UPRAWNIENI SĄ: 1) DO KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES IZBY JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH WICEPREZESÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE 2) POWYŻEJ KWOTY STO TYSIĘCY ZŁOTYCH PREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU IZBY LUB WICEPREZES DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z DWOMA CZŁONKAMI ZARZĄDU IZBY.
Izba Gospodarcza Transportu Lądowego (IGTL) jest organizacją samorządugospodarczego, która powstała w 1995 roku. Jej celem jest reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym oraz inwestycjami infrastrukturalnymi na poziomie krajowym i unijnym. IGTL skupia ponad 70 przedsiębiorstw z całej Polski, zróżnicowanych pod względem działalności, co sprawia, że stanowi istotny głos w branży kolejowej. Izba angażuje się w konsultacje dotyczące regulacji transportowych i aktywnie współpracuje z instytucjami ale również administracją, aby wspierać rozwój sektora. Historia IGTL wiąże się z przekształceniami gospodarczymi w Polsce lat 90., kiedy to powstała z inicjatywy członków Transport-Biznes-Klubu. Obecnie, Izba dąży do zintegrowania i reprezentacji swoich członków poprzez różne sekcje branżowe, jak Sekcja Budownictwa Kolejowego oraz Sekcja Przewozów i Taboru, które zajmują się specyfiką działalności w swoich obszarach. W działalności IGTL podkreśla się znaczenie prestiżu i wiarygodności, które to wartości przyciągają nowe przedsiębiorstwa do członkostwa. Dzięki swoim wyspecjalizowanym sekcjom Izba ma możliwość dostosowania działań do aktualnych potrzeb członków, a także wpływania na kształt regulacji dotyczących transportu kolejowego.
W skrócie
Reprezentacja interesów firm związanych z transportem kolejowym
Współpraca z administracją w zakresie regulacji transportowych
Zrzesza ponad 70 przedsiębiorstw z branży kolejowej
Działalność w dwóch głównych sekcjach: budownictwa kolejowego i przewozów
Organizacja konsultacji i spotkań branżowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg osiągnęła 510 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 508 825 zł. Pozostałe przychody to 1305 zł.
Całkowite koszty wyniosły 601 032 zł.
Strata netto wyniosła 92 207 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -24 331 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 510 130 zł w 2021 roku.
• 459 756 zł w 2020 roku.
• 447 416 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -92 207 zł w 2021 roku.
• 39 851 zł w 2020 roku.
• -86 967 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 648 466 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 644 694 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -128 718 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 648 466 zł w 2021 roku.
• 843 442 zł w 2020 roku.
• 645 925 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Izba gospodarcza transportu lądoweg wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,04% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosła 458 962 zł.
a
ktywa obrotowe to 458 962 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 458 962 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 411 173 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 789 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -38 356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 458 962 zł w 2021 roku.
• 520 830 zł w 2020 roku.
• 487 819 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Izba gospodarcza transportu lądoweg wyniosły 47 789 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 458 962 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 789 zł w 2021 roku
• 17 450 zł w 2020 roku
• 24 289 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
• 5% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała przychody na poziomie 510 130 zł.
Organizacja Izba gospodarcza transportu lądoweg wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do IZBA GOSPODARCZA TRANSPORTU LĄDOWEG