SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADA PREZES ZARZĄDU. OŚWIADCZENIA SKŁADA SIĘ W TEN SPOSÓB, ŻE POD NAZWĄ SPÓŁDZIELNI PREZES ZARZĄDU ZAMIESZCZA SWÓJ PODPIS.
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi osiągnęła 4 259 290 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 259 096 zł. Pozostałe przychody to 195 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 171 383 zł.
Zysk netto wyniósł 87 713 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -139 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 259 290 zł w 2024 roku.
• 3 653 820 zł w 2023 roku.
• 4 677 476 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 87 713 zł w 2024 roku.
• 67 109 zł w 2023 roku.
• 500 774 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wynosi 97 tys. zł.
EBITDA Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wynosi 122 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2263 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 97 220 zł w
2024 roku.
• 73 694 zł w
2023 roku.
• 554 179 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
8529 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 121 857 zł w
2024 roku.
• 254 491 zł w
2023 roku.
• 580 368 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wynosi 4 036 344 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
845 966 zł a 10 648 225 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -34 552 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 036 344 zł w 2024 roku.
• 3 525 272 zł w 2023 roku.
• 6 033 095 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 992 980
zł.
Koszty operacyjne Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wyniosły 4 161 875
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
35 033 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 992 980 zł w 2024 roku
• 917 345 zł w 2023 roku
• 865 563 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2024 roku
•
26% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wyniosła 1 154 596 zł.
a
ktywa trwałe to 223 947 zł.
a
ktywa obrotowe to 930 650 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 154 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 127 954 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 642 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 154 596 zł w 2024 roku.
• 1 165 304 zł w 2023 roku.
• 1 327 279 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wyniosły 26 642 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 154 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 642 zł w 2024 roku
• 70 696 zł w 2023 roku
• 111 702 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2024 roku
• 6% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wykazała przychody na poziomie 4 259 290 zł.
Organizacja zarobiła 97 397 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9684 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 87 713 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -950 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9684 zł w 2024 roku
• 6652 zł w 2023 roku
• 49 744 zł w 2022 roku
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w brzozowi wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W BRZOZOWI