SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD REPREZENTUJE TOWARZYSTWO NA ZEWNĄTRZ I DZIAŁA W JEGO IMIENIU, OŚWIADCZENIE WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH W IMIENIU TOWARZYSTWA PODPISUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, UPOWAŻNIONYCH PRZEZ TEN ZARZĄD.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
TOWARZYSTWO DZIAŁA W OBSZARZE NAUKI, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA NA RZECZ OGÓŁU SPOŁECZNOŚCI. CELEM TOWARZYSTWA JEST UPRAWIANIE I ROZWIJANIE PEDAGOGIKI RUDOLFA STEINERA I JEJ PODSTAW NAUKOWYCH PRZEZ SAMOKSZTAŁCENIE, KSZTAŁCENIE I PROWADZENIE STUDIÓW Z UWZGLĘDNIENIEM DOŚWIADCZEŃ WOLNEGO SZKOLNICTWA TEGO TYPU W RÓŻNYCH KRAJACH ŚWIATA.
Prowadzenie przedszkola, szkoły podstawowej i liceum ogólnokształcącego w Warszawie.
Edukacja oparta na pedagogice waldorfskiej, promująca indywidualną ekspresję.
Działanie w zgodzie z wartościami wolności, równości i braterstwa.
Członkostwo w Związku Szkół i Przedszkoli Waldorfskich w Polsce.
z Warszawy, które od ponad 20 lat prowadzi trzy placówki pedagogiczne, opierając się na zasadach pedagogiki waldorfskiej. Organizacja oferuje przedszkole, szkołę podstawową oraz liceum ogólnokształcące. Wyjątkowość TRPRS wynika z silnego zakorzenienia w trzech fundamentalnych wartościach społecznych według Rudolfa Steinera: wolności, równości i braterstwa. Wolność w kontekście edukacyjnym przejawia się w promowaniu indywidualnej ekspresji duchowej oraz artystycznej. Równość manifestuje się w transparentnych zasadach działania, które obowiązują wszystkich członków i uczniów, co sprzyja atmosferze kolektywności. Ideologia braterstwa podkreśla znaczenie solidarnego wspólnego działania, dzielenia się odpowiedzialnością oraz wspierania siebie nawzajem w nauce. TRPRS należy do Związku Szkół i Przedszkoli Waldorfskich w Polsce, co potwierdza ich związanie z krajowym ruchem waldorfskim i najwyższymi standardami edukacyjnymi.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
TOWARZYSTWO ROZWOJU PEDAGOGIKI RUDOLFA STEINER