Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. osiągnęła 1 345 271 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 937 282 zł. Pozostałe przychody to 407 989 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 325 897 zł.
Strata netto wyniosła 388 615 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -686 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 345 271 zł w 2018 roku.
• 1 316 175 zł w 2017 roku.
• 3 560 188 zł w 2016 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -189 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -388 615 zł w 2018 roku.
• -329 736 zł w 2017 roku.
• 549 804 zł w 2016 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wynosi 3 883 084 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 926 596 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -922 431 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 883 084 zł w 2018 roku.
• 4 155 147 zł w 2017 roku.
• 8 510 028 zł w 2016 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2018 roku.
• 0,03% w 2017 roku.
• 0,02% w 2016 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 168 474
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wyniosły 1 404 854
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-326 893 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 168 474 zł w 2018 roku
• 344 516 zł w 2017 roku
• 1 083 596 zł w 2016 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2018 roku
•
21% w 2017 roku
•
37% w 2016 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wyniosła 4 391 022 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 722 854 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 318 168 zł.
u
działy (akcje) własne to 350 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 391 022 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 981 649 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 409 373 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -354 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 391 022 zł w 2018 roku.
• 4 713 815 zł w 2017 roku.
• 5 708 348 zł w 2016 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -50%.
Marża netto wyniosła -29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wyniosły 409 373 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 391 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -54 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 409 373 zł w 2018 roku
• 343 552 zł w 2017 roku
• 458 544 zł w 2016 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2018 roku
• 7% w 2017 roku
• 8% w 2016 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wykazała przychody na poziomie 1 345 271 zł.
Organizacja zarobiła -388 615 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -388 615 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
• 0 zł w 2016 roku
Organizacja Agencja reklamowa "mediapromotion" jagniątkowska d., wysocka n. wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
AGENCJA REKLAMOWA "MEDIAPROMOTION" JAGNIĄTKOWSKA D., WYSOCKA N.