Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj osiągnęła 17 392 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 253 zł. Pozostałe przychody to 2139 zł.
Całkowite koszty wyniosły 91 176 zł.
Strata netto wyniosła 75 923 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -396 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 392 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -75 923 zł w 2023 roku.
• -69 018 zł w 2022 roku.
• 999 095 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj wynosi 11 594 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 43 479 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -334 355 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 594 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 11 989 140 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj wynosi 0,50%. To oznacza, że firma ma szansę 0,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,50% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -129 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 471 752 zł w 2022 roku.
• 1 502 715 zł w 2021 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -512%.
Marża netto wyniosła -437%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -85.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -72.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -38 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj wykazała przychody na poziomie 17 392 zł.
Organizacja zarobiła -75 923 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -75 923 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrzeszowie w likwidacj wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W OSTRZESZOWIE W LIKWIDACJ