Organizacja Agencja reklamowo - informacyjna top osiągnęła 3 376 975 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 376 975 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 176 117 zł.
Zysk netto wyniósł 200 858 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 397 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 376 975 zł w 2023 roku.
• 1 282 804 zł w 2022 roku.
• 1 131 896 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 200 858 zł w 2023 roku.
• -11 627 zł w 2022 roku.
• 1357 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo - informacyjna top wynosi 5 653 512 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 008 576 zł a 13 860 082 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 803 032 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 653 512 zł w 2023 roku.
• 1 069 573 zł w 2022 roku.
• 983 116 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowo - informacyjna top wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo - informacyjna top wyniosła 3 750 281 zł.
a
ktywa trwałe to 1 199 421 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 550 860 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 750 281 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 465 020 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 285 260 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 576 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 750 281 zł w 2023 roku.
• 325 656 zł w 2022 roku.
• 406 388 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowo - informacyjna top wyniosły 285 260 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 750 281 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 285 260 zł w 2023 roku
• 39 829 zł w 2022 roku
• 108 934 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo - informacyjna top wykazała przychody na poziomie 3 376 975 zł.
Organizacja zarobiła 233 278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 420 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 200 858 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4490 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 420 zł w 2023 roku
• 387 zł w 2022 roku
• 678 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja reklamowo - informacyjna top wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 58% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Malik Janusz
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.