SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, A CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU. ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI DWUKROTNIE PRZEWYŻSZAJĄCEJ WYSOKOŚĆ KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO NIE WYMAGA UCHWAŁY WSPÓLNIKÓW I MIEŚCI SIĘ W KOMPETENCJACH ZARZĄDU
AMA Film Academy to nowoczesna szkoła filmowa z siedzibami w Krakowie i Warszawie,która od dziesięciu lat kształci przyszłych profesjonalistów w branży filmowej. Oferta edukacyjna obejmuje różnorodne kierunki studiów, w tym reżyserię, operatorskie kursy filmowe, montaż, VFX oraz dźwięk. Szkoła stawia na praktyczne podejście do nauczania, oferując studentom intensywne zajęcia, które koncentrują się na pracy na planie filmowym oraz z wykorzystaniem najnowszej technologii filmowej. W ramach oferty AMA Film Academy dostępne są zarówno studia stacjonarne, niestacjonarne, jak i kursy online, co umożliwia elastyczne dopasowanie do potrzeb studentów. Ponadto, akademia dysponuje nowoczesnym zapleczem, w tym wypożyczalnią sprzętu filmowego „AMA Rental”, jak również własnym studiem dźwiękowym i kinowym. Regularnie organizowane są warsztaty, masterclass i inne wydarzenia, które mają na celu rozwijanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych studentów, w tym często przy udziale gości - profesjonalistów z branży filmowej. Academy posiada silną bazę wykładowców, składającą się z doświadczonych operatorów i reżyserów, którzy przekazują swoją wiedzę oraz wspierają uczniów w zdobywaniu praktycznych umiejętności. Wizją AMA Film Academy jest dostarczenie studentom wiedzy oraz praktyki, które pozwolą im na skuteczne wejście na rynek pracy w branży filmowej, a także na rozwijanie pasji filmowej.
W skrócie
Kształcenie w zakresie reżyserii, montażu, dźwięku, VFX
Oferta kursów stacjonarnych, niestacjonarnych oraz online
Nowoczesne zaplecze z wypożyczalnią sprzętu filmowego
Praktyczny model nauczania z dużą ilością zajęć na planie filmowym
Regularne wydarzenia i warsztaty z udziałem ekspertów z branży filmowej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Positive look media osiągnęła 2 847 713 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 837 470 zł. Pozostałe przychody to 10 243 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 650 926 zł.
Zysk netto wyniósł 186 544 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 275 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 847 713 zł w 2022 roku.
• 2 396 562 zł w 2021 roku.
• 1 932 457 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 186 544 zł w 2022 roku.
• 333 237 zł w 2021 roku.
• 59 479 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Positive look media wynosi 3 658 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 014 184 zł a 7 119 283 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 414 690 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 658 834 zł w 2022 roku.
• 3 804 932 zł w 2021 roku.
• 2 150 568 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Positive look media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,15% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Positive look media wyniosła 2 041 790 zł.
a
ktywa trwałe to 253 606 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 788 183 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 041 790 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 352 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 689 545 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 248 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 041 790 zł w 2022 roku.
• 1 796 567 zł w 2021 roku.
• 1 583 245 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Positive look media wyniosły 689 545 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 041 790 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 689 545 zł w 2022 roku
• 630 866 zł w 2021 roku
• 750 781 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Positive look media wykazała przychody na poziomie 2 847 713 zł.
Organizacja zarobiła 218 739 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 195 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 186 544 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4099 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 195 zł w 2022 roku
• 11 563 zł w 2021 roku
• 10 240 zł w 2020 roku
Organizacja Positive look media wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lenar Piotr
posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.