AGENCJA REKLAMOWO - PROMOCYJNA "PROMOCJA 21" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000084630
NIP
7830033943
REGON
004813958

Podsumowanie

aktywa
25 tys.
przychód
17 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
50 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
DOLINA, 7 A
Kod pocztowy
61-551
Rejestracja
2002-02-05
Rozpoczęcie działalności
1990-07-30
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" osiągnęła 16 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 434 zł.
Zysk netto wyniósł 6366 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -13 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 800 zł w 2022 roku.
• 31 400 zł w 2021 roku.
• 150 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6366 zł w 2022 roku.
• 10 730 zł w 2021 roku.
• 69 780 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" wynosi 50 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 13 831 zł a 89 119 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -22 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 493 zł w 2022 roku.
• 87 216 zł w 2021 roku.
• 462 947 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" wyniosła 24 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 677 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 677 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 441 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6236 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -7354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 677 zł w 2022 roku.
• 31 867 zł w 2021 roku.
• 111 767 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 42%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" wyniosły 6236 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 677 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6236 zł w 2022 roku
• 717 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" wykazała przychody na poziomie 16 800 zł.
Organizacja zarobiła 6996 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 630 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6366 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 126 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 630 zł w 2022 roku
• 1061 zł w 2021 roku
• 6902 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowo - promocyjna "promocja 21" wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ostrowski Sławomir posiada 180 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Ostrowski Marcin posiada 20 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 13.04.2017 jest Ostrowski Sławomir kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.08.2016 do 13.04.2017 był Ostrowski Sławomir kontrolując 86% udziałów.
W okresie od 04.03.2016 do 08.08.2016 najwięcej udziałów posiadał Ostrowski Sławomir . Jego udziały w tym czasie wynosiły 86%.