WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PRYWATNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, POWYŻSZE NIE MA ZASTOSOWANIA W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO
Szkolenia w ramach ATO oraz aktywność w sektorze kosmicznym.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w bezzałogowych statkach powietrznych.
Członek grupy Airbus, oferujący standardy światowe.
sięgającą 1928 roku, kiedy to na warszawskim Okęciu rozpoczęto produkcję statków powietrznych. Od tamtej pory, PZL zaprojektował i wprowadził do seryjnej produkcji 22 różne modele, z których niemal 6000 egzemplarzy zostało sprzedanych do ponad 30 krajów. Wśród głównych modeli znajdują się PZL-P11, PZL-P24, PZL-23 Karaś, PZL-37 Łoś, PZL-104 Wilga, PZL-106 Kruk oraz PZL-130 Orlik. Firma oferuje szeroki zakres usług, w tym produkcję struktur lotniczych, serwis statków powietrznych, szkolenia w ramach ATO oraz usługi inżynieryjne. Dodatkowo, PZL angażuje się w projekty związane z sektorem kosmicznym oraz wykorzystuje nowoczesne technologie w produkcji bezzałogowych statków powietrznych. Dzięki przynależności do grupy Airbus, PZL korzysta z najwyższych standardów i procesów, co przekłada się na jakość świadczonych usług. Wartością dodaną są elastyczność oraz fachowość, które firma zapewnia swojej globalnej klienteli, potwierdzając swoją pozycję w polskim przemyśle lotniczym.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki