SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁKĘ UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Specjalizacja w kompleksowej obsłudze transportowej towarów krajowych i międzynarodowych
Ekologiczne usługi transportowe przy użyciu LNG i BioLNG
Serwis logistyczny, w tym usługi celne i magazynowe
Całodobowa pomoc drogowa i serwis транспортного sprzętu
Udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach dekarbonizacji
TARGOR-TRUCK to firma, która specjalizuje się w całościowej obsłudze transportowej, dostosowując swoje usługi do potrzeb klientów zarówno w kraju, jak i za granicą. Dzięki doświadczeniu i zaawansowanej flocie, firma oferuje szereg usług logistycznych, które obejmują transport drogowy, w tym innowacyjne usługi związane z wykorzystaniem ciągników napędzanych gazem skroplonym (LNG) oraz biometanem (BioLNG). Takie podejście pozwala klientom na obniżenie emisji gazów cieplarnianych, a także na zwiększenie efektywności w transporcie towarów. TARGOR-TRUCK aktywnie angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym uczestniczy w inicjatywach dekarbonizacji sektora transportowego.
Organizacja posiada bogatą ofertę, która nie ogranicza się jedynie do transportu. W jej zakresie znajdują się również usługi logistyczne, serwis celny, zarządzanie magazynami, serwis ogumienia, przeglądy techniczne oraz całodobowa pomoc drogowa. TARGOR-TRUCK angażuje się w podnoszenie standardów w branży, co demonstruje uczestnictwo w ważnych wydarzeniach branżowych, takich jak TRANSLOGISTYKA POLAND oraz Kongres Logistyczny CSCMP_2023. Misją firmy jest nie tylko efektywne zaspokajanie potrzeb klientów, ale także dbałość o ochronę środowiska naturalnego poprzez wdrażanie nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań transportowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Targor-truck osiągnęła 355 445 350 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 351 935 766 zł. Pozostałe przychody to 3 509 583 zł.
Całkowite koszty wyniosły 342 957 392 zł.
Zysk netto wyniósł 8 978 375 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 29 269 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 355 445 350 zł w 2023 roku.
• 382 407 273 zł w 2022 roku.
• 296 341 332 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 855 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 978 375 zł w 2023 roku.
• 4 040 002 zł w 2022 roku.
• -164 854 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Targor-truck wynosi 9,6 mln zł.
EBITDA Targor-truck wynosi 23,85 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
922 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 9 604 323 zł w
2023 roku.
• 8 639 109 zł w
2022 roku.
• 1 858 308 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 301 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 23 846 469 zł w
2023 roku.
• 23 274 914 zł w
2022 roku.
• 13 885 895 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Targor-truck wynosi 310 241 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
37 364 263 zł a 888 613 374 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 26 457 369 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 310 241 328 zł w 2023 roku.
• 301 728 674 zł w 2022 roku.
• 221 573 345 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Targor-truck wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
• 0,40% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 55 922 551
zł.
Koszty operacyjne Targor-truck wyniosły 342 331 444
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
7 043 093 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 55 922 551 zł w 2023 roku
• 52 655 824 zł w 2022 roku
• 28 197 343 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Targor-truck wyniosła 143 828 167 zł.
a
ktywa trwałe to 72 482 281 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 345 886 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 143 828 167 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 49 819 018 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 94 009 150 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 759 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 143 828 167 zł w 2023 roku.
• 148 410 432 zł w 2022 roku.
• 126 922 670 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Targor-truck wyniosły 94 009 150 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 143 828 167 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 060 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 94 009 150 zł w 2023 roku
• 107 569 789 zł w 2022 roku
• 94 906 061 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Targor-truck wykazała przychody na poziomie 355 445 350 zł.
Organizacja zarobiła 9 869 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 891 481 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 978 375 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -65 832 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 891 481 zł w 2023 roku
• 974 823 zł w 2022 roku
• 876 195 zł w 2021 roku