Organizacja Trade marketing center osiągnęła 155 875 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 155 875 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 119 533 zł.
Zysk netto wyniósł 36 341 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -11 425 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 155 875 zł w 2023 roku.
• 144 510 zł w 2022 roku.
• 76 157 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 341 zł w 2023 roku.
• 7256 zł w 2022 roku.
• -15 658 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trade marketing center wynosi 1 112 662 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
233 812 zł a 4 604 696 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1558 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 112 662 zł w 2023 roku.
• 961 487 zł w 2022 roku.
• 881 454 zł w 2021 roku.
Ryzyko likwidacji
Ryzyko likwidacji organizacji Trade marketing center wynosi 2,52%. To oznacza, że istnieje 2,52% szans na likwidację tej firmy w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko likwidacji
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,118% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko wynosiło:
• 2,52% w 2023 roku.
• 1,16% w 2022 roku.
• 1,87% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trade marketing center wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trade marketing center wyniosła 1 330 338 zł.
a
ktywa trwałe to 1 278 303 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 035 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 330 338 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 151 174 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 179 164 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 330 338 zł w 2023 roku.
• 1 373 896 zł w 2022 roku.
• 1 369 778 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trade marketing center wyniosły 179 164 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 330 338 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 179 164 zł w 2023 roku
• 259 064 zł w 2022 roku
• 262 201 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trade marketing center wykazała przychody na poziomie 155 875 zł.
Organizacja zarobiła 36 341 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 341 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Trade marketing center wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Aa&t Corporation Limited Z Siedzibą Na Cyprze
posiada 133 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.04.2011 jest
Aa&t Corporation Limited Z Siedzibą Na Cyprze
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.12.2008 do 27.04.2011
był Aa&t Corporation Limited Z Siedzibą Na Cyprze
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.10.2006 do 11.12.2008:
• Gąsior Rafał (50% udziałów)
• Aa&t Corporation Limited Z Siedzibą Na Cyprze (50% udziałów)