SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Rail cargo logistics-poland osiągnęła 105 579 932 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 105 533 613 zł. Pozostałe przychody to 46 319 zł.
Całkowite koszty wyniosły 105 564 249 zł.
Strata netto wyniosła 30 636 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 801 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 105 579 932 zł w 2023 roku.
• 86 885 024 zł w 2022 roku.
• 74 926 749 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -30 636 zł w 2023 roku.
• 972 277 zł w 2022 roku.
• -38 087 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rail cargo logistics-poland wynosi 1,21 mln zł.
EBITDA Rail cargo logistics-poland wynosi 1,18 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
206 940 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 210 811 zł w
2023 roku.
• 876 492 zł w
2022 roku.
• 52 924 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
56 306 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 180 057 zł w
2023 roku.
• 843 591 zł w
2022 roku.
• 32 167 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rail cargo logistics-poland wynosi 74 593 774 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 263 949 830 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 418 021 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 593 774 zł w 2023 roku.
• 66 042 585 zł w 2022 roku.
• 53 452 088 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rail cargo logistics-poland wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -4 279 250
zł.
Koszty operacyjne Rail cargo logistics-poland wyniosły -104 322 801
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1 238 009 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -4 279 250 zł w 2023 roku
• -3 449 584 zł w 2022 roku
• -3 245 016 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rail cargo logistics-poland wyniosła 20 385 301 zł.
a
ktywa trwałe to 1 162 353 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 222 948 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 385 301 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 609 537 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 775 764 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -3 002 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 385 301 zł w 2023 roku.
• 22 306 740 zł w 2022 roku.
• 17 973 135 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rail cargo logistics-poland wyniosły 14 775 764 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 385 301 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 291 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 775 764 zł w 2023 roku
• 16 666 567 zł w 2022 roku
• 13 305 239 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rail cargo logistics-poland wykazała przychody na poziomie 105 579 932 zł.
Organizacja zarobiła 8124 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 38 760 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -30 636 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 477% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -20 283 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 760 zł w 2023 roku
• 5110 zł w 2022 roku
• 126 385 zł w 2021 roku
Organizacja Rail cargo logistics-poland wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rail Cargo Logistics Austria Gmbh
posiada 5076 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 23.07.2014 jest
Rail Cargo Logistics Austria Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.05.2014 do 23.07.2014
był Express Interfracht Internationale Spedition Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 12.11.2010 do 30.05.2014 najwięcej udziałów posiadał Express Interfracht Internationale Spedition Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
RAIL CARGO LOGISTICS-POLAND