SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIE WOLI W IMIENIU SPÓŁDZIELNI SKŁADA PRZEZ SWE PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK DZIAŁAJĄCY NA PODSTAWIE UDZIELONEGO MU PEŁNOMOCNICTWA.
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg osiągnęła 1 353 241 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 353 241 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 197 825 zł.
Zysk netto wyniósł 155 416 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 17 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 353 241 zł w 2018 roku.
• 1 335 808 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 83 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 155 416 zł w 2018 roku.
• 71 787 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 2 360 769 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
836 945 zł a 4 463 709 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 411 549 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 360 769 zł w 2018 roku.
• 1 949 219 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia transportu wiejskieg wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,364% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2018 roku.
• 0,50% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia transportu wiejskieg wyniosła 2 866 284 zł.
a
ktywa trwałe to 2 745 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 088 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 866 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 115 927 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 750 357 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -237 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 866 284 zł w 2018 roku.
• 3 103 955 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielnia transportu wiejskieg wyniosły 1 750 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 866 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -324 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 750 357 zł w 2018 roku
• 2 075 246 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2018 roku
• 67% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg wykazała przychody na poziomie 1 353 241 zł.
Organizacja zarobiła 182 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 440 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 155 416 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 480 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 440 zł w 2018 roku
• 11 960 zł w 2017 roku
Organizacja Spółdzielnia transportu wiejskieg wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEG