SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁENIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Zarządzanie połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.
Szkolenie personelu w zakresie obsługi klienta.
Elastyczne wsparcie dostosowane do potrzeb klientów.
Stabilność operacyjna dzięki rezerwowym usługom call center.
która efektywnie wspiera inne przedsiębiorstwa w obszarze obsługi klienta. Główna misja organizacji koncentruje się na umożliwieniu klientom skoncentrowania się na ich podstawowej działalności, podczas gdy LOCKUS zajmuje się wszelkimi aspektami związanymi z obsługą klienta. Dzięki zaawansowanemu podejściu do zarządzania jakością oraz wykwalifikowanym zespołom, firma zapewnia wsparcie w różnych obszarach, takich jak telemarketing, pomoc techniczna, czy call center. LOCKUS wyróżnia się nie tylko doświadczeniem, ale również ofertą elastycznych usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Wysokie standardy szkolenia i utrzymania pracowników, a także stałe monitorowanie jakości świadczonych usług, stanowią fundamentalne elementy działalności firmy. Dodatkowo, LOCKUS oferuje usługi rezerwowe call center, co gwarantuje stabilność i ciągłość działań w trudnych sytuacjach. Takie podejście pozwala przedsiębiorstwom skuteczniej zarządzać kosztami operacyjnymi oraz poprawić relacje z klientami.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Yarrl
posiada 7900 udziałów, które stanowią 100% firmy.