OOHLIFE IZBA GOSPODARCZA KRS
0000021712
NIP
7822069903
REGON
631247605

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
75 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
411 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
66 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
590 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 8/10
Kod pocztowy
00-732
Rejestracja
2001-08-09
Rozpoczęcie działalności
1998-10-21
Organ reprezentujący
RADA IZBY
Strona www
Email
lechkaczon@igrz.com.pl
Forma prawna
IZBA GOSPODARCZA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU IZBY SKŁADA PREZES.
Opis
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) to kluczowa organizacja samorządugospodarczego w Polsce, która zrzesza firmy działające na rynku reklamy Out of Home (OOH). Jej misją jest kształtowanie skutecznej komunikacji w przestrzeni publicznej poprzez poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań oraz zachęcanie do twórczego ich wykorzystania. Organizacja prowadzi działania edukacyjne, które mają na celu przybliżenie zasad oraz możliwości reklamy OOH, a także angażuje się w inicjatywy z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego. Współpracuje z różnymi organizacjami krajowymi i międzynarodowymi w celu przyczyniania się do rozwoju rynku reklamy. IGRZ jest członkiem World Out of Home Organization, co pozwala na dostęp do globalnych standardów oraz raportów dotyczących rynku OOH. Organizacja powstała w 1998 roku i od tego czasu działa na rzecz harmonijnego rozwoju reklamy w miastach, sprzeciwiając się zbyt restrykcyjnym regulacjom, które mogą ograniczać możliwości efektywnego komunikowania. IGRZ podejmuje działania na rzecz otwartego dialogu z samorządami, by wspólnie tworzyć przyjazne i nowoczesne przepisy dotyczące reklamy zewnętrznej, dążąc do zrównoważonego rozwoju tego sektora.
W skrócie
  • Zrzesza firmy rynku reklamy Out of Home (OOH).
  • Prowadzi działania edukacyjne i promuje nowoczesne rozwiązania w reklamie.
  • Angażuje się w procesy legislacyjne oraz partnerstwa publiczno-prywatne.
  • Wspiera otwarty dialog z samorządami w zakresie regulacji reklamy.
  • Członek World Out of Home Organization, promujący globalne standardy reklamy.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Oohlife izba gospodarcz osiągnęła 410 920 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 410 917 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 344 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 66 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 259 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 410 920 zł w 2022 roku.
• 324 800 zł w 2021 roku.
• 241 896 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -714 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 496 zł w 2022 roku.
• 42 487 zł w 2021 roku.
• 50 199 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Oohlife izba gospodarcz wynosi 589 804 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 49 872 zł a 1 027 300 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -10 232 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 589 804 zł w 2022 roku.
• 418 345 zł w 2021 roku.
• 399 710 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Oohlife izba gospodarcz wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Oohlife izba gospodarcz wyniosła 75 373 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 75 373 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 75 373 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to 66 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4846 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 75 373 zł w 2022 roku.
• 65 305 zł w 2021 roku.
• 84 055 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 88%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Oohlife izba gospodarcz wyniosły 8877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 75 373 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4132 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8877 zł w 2022 roku
• 22 819 zł w 2021 roku
• 33 856 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Oohlife izba gospodarcz wykazała przychody na poziomie 410 920 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 66 496 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Oohlife izba gospodarcz wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki