Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "agena" osiągnęła 2 243 566 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 081 774 zł. Pozostałe przychody to 161 791 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 330 063 zł.
Zysk netto wyniósł 751 712 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 21 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 243 566 zł w 2023 roku.
• 2 931 264 zł w 2022 roku.
• 4 323 011 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 987 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 751 712 zł w 2023 roku.
• 900 836 zł w 2022 roku.
• 947 601 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowo-handlowa "agena" wynosi 650 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowo-handlowa "agena" wynosi 678 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo-handlowa "agena" wynosi 6 210 681 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 708 124 zł a 10 523 962 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1842 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 210 681 zł w 2023 roku.
• 7 301 861 zł w 2022 roku.
• 8 341 126 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowo-handlowa "agena" wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 913 907
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowo-handlowa "agena" wyniosły 1 432 180
zł.
Wynagrodzenia stanowią 64%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 493 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 913 907 zł w 2023 roku
• 783 060 zł w 2022 roku
• 997 328 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
64% w 2023 roku
•
40% w 2022 roku
•
30% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo-handlowa "agena" wyniosła 2 345 263 zł.
a
ktywa trwałe to 740 360 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 604 903 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 345 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 277 499 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 67 764 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 83 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 345 263 zł w 2023 roku.
• 2 416 501 zł w 2022 roku.
• 2 283 212 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowo-handlowa "agena" wyniosły 67 764 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 345 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 67 764 zł w 2023 roku
• 90 714 zł w 2022 roku
• 58 261 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "agena" wykazała przychody na poziomie 2 243 566 zł.
Organizacja zarobiła 811 386 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 674 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 751 712 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -12 066 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 674 zł w 2023 roku
• 74 478 zł w 2022 roku
• 79 048 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "agena" wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sobe
posiada 54 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Borkowski Jan
posiada 27 udziałów, które stanowią 25% firmy.