SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ART. 11 § 4 STATUTU: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE CZŁONKOWIE ZARZĄDU GŁÓWNEGO, W TYM PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU GŁÓWNEGO, A W IMIENIU ODDZIAŁU STOWARZYSZENIA - PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU ODDZIAŁU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA I JEGO TERENOWYCH ODDZIAŁÓW JEST: 1. AKTYWNE WPŁYWANIE NA ZWIĘKSZENIE UDZIAŁU KOBIET W ŻYCIU GOSPODARCZYM, W SZCZEGÓLNOŚCI WSPIERANIE KOBIECEGO BIZNESU I DZIAŁANIE NA RZECZ SZEROKIEGO UDZIAŁU KOBIET W PRZEKSZTAŁCENIACH GOSPODARCZYCH W POLSCE I INNYCH KRAJACH POSTKOMUNISTYCZNYCH, 2. KREOWANIE POZYTYWNYCH WZORCÓW KOBIET MANEDŻERKI, 3. TWORZENIE I PROMOCJA PROGRAMÓW OŚWIATY GOSPODARCZEJ, 4. PROMOCJA BADAŃ I STUDIÓW NAD PROBLEMAMI KOBIET W SZKOLE GŁÓWNEJ HANDLOWEJ I INNYCH OŚRODKACH NAUKOWYCH, 5. ROZWIJANIE MIĘDZYNARODOWYCH I MIĘDZYŚRODOWISKOWYCH KONTAKTÓW KOBIET, 6. TWORZENIE WARUNKÓW SPRZYJAJĄCYCH INTEGRACJI ZAWODOWEJ I TOWARZYSKIEJ CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA.
Promowanie przedsiębiorczości i kreatywności wśród kobiet
Wspieranie kobiet w biznesie i życiu zawodowym
Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów i realizacja wspólnych projektów
Organizacja konferencji, szkoleń i innych wydarzeń dla członkiń
Udział w kampaniach społecznych i badaniach konsumenckich
i menedżerki firm, aktywnie promująca przedsiębiorczość i kreatywność wśród kobiet zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Celem MFK jest wspieranie kobiet, które wykazują się wyjątkową przedsiębiorczością, podejmują współczesne wyzwania i przyczyniają się do zmiany wizerunku kobiety w społeczeństwie. Organizacja realizuje swoje cele poprzez nawiązywanie kontaktów z podobnymi organizacjami na całym świecie, wymianę wiedzy i inspiracji oraz realizację wspólnych projektów międzynarodowych. Regularnie spotyka się z członkiniami ze wszystkich swoich oddziałów, organizując różnego rodzaju wydarzenia, takie jak konferencje i szkolenia, często również w formie online. Jednym z głównych przedsięwzięć MFK są konferencje zatytułowane Kobieta Przedsiębiorcza, które stanowią platformę wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk w zakresie przedsiębiorczości kobiet. Organizacja angażuje się także w kampanie społeczne, takie jak Kobiety na wybory, oraz inicjuje badania konsumenckie, na przykład raport Opakowanie w sam raz, który analizował preferencje konsumentów i producentów kosmetyków.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki